۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۶۳۳۴۹
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور شد.
کد خبر: ۳۳۱۲۱

رئیس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشورمنصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،‌ در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌ موجب این حکم شما را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور منصوب می‌نمایم.

تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین متناسب با فرصت‌ها و زمینه‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای فعلی و آتی بازار کار با بهره‌مندی از ظرفیت بالای نیروی انسانی متعهد آن مجموعه و فراهم‌نمودن زمینه نهضت ملّی مهارت‌آموزی با رویکرد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است با همکاری نهادهای مرتبط از جمله مأموریت‌های اساسی جنابعالی در طول دوره تصدی خواهد بود که انتظار دارم به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

 توفیقات شما را با اتکال به عنایات الهی و توسل به ائمه معصومین(ع) در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف محوله، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) و دولت مردمی موفق و سربلند باشید.

همچنین در حکم دیگری از سوی مرتضوی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار منصوب شد.

وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی‌نیا» رئیس پیشین سازمان فنی و حرفه‌ای را به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب و مأموریت‌های نماینده جدید ایران در ILO را نیز ابلاغ کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله به‌‌ شرح زیر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و دولت مردمی موفق و مؤید باشید.

- تعامل مؤثر و همه‌جانبه با سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو

- حضور فعال و مؤثر در مجامع و نشست‌های عمومی و تخصصی سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط و دفاع از منافع ملّی جمهوری اسلامی ایران

- برنامه‌ریزی مؤثر و گسترده در راستای تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ریاست منطقه‌ای گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار

- شناسایی فرصت‌های همکاری دوجانبه یا چندجانبه و تبادل اطلاعات و تجارب کشورهای عضو سازمان بین‌المللی کار در زمینه‌های اشتغال، اعزام نیروی کار، حمایت‌های اجتماعی، تعاون و روابط کار با اولویت کشورهای همسایه/فارس

 

برچسب ها: #وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان آموزش فنی حرفه ای حکم انتصاب انتصابات
ارسال نظر
آخرین اخبار