۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۲۴۰۸
شاخص کل بورس با رشد ۳۹ هزار و ۳۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحدی ایستاد.
کد خبر: ۳۳۱۲۲

رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی/ شاخص کل بورس به ارتفاع ۲ میلیون واحد برگشت

امروز چهارشنبه (۱۴ مرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۷۶ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۹۲۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص شاخص کل بورس با رشد ۳۹ هزار و ۳۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خودرو» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۱ هزار و ۸۵۹ واحدی روی پله ۷۱۷ هزار و ۷۷۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۱۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید..
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۴۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، اهرم وپالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبیمحح، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
کارا، اعتماد و ثبات بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند./باشگاه خبرنگاران جوان 

 
برچسب ها: بازار سرمایه بورس ایران رشد بورس #بورس کالای ایران شاخص کل بورس
ارسال نظر
آخرین اخبار