۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۸۸۵۹۴
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
کد خبر: ۳۳۱۳۴

طرح تائید و تضمین کیفیت محصولات فناورانه رونمایی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با همکاری صندوق توسعه فناوری های نوین و شرکت توانمندسازان فناوری های نوین در خدمتی جدید و پس از بررسی های تخصصی و تعیین روش های ارزیابی، کنترل کیفی، برندسازی و تجاری سازی در مرحله نخست محصولات دانش بنیان را رتبه‌بندی و سپس برای عرضه آنها به بازار گارانتی می کند.

مطالعه و امکان‌سنجی طرح مذکور از سال ۱۳۹۹ آغاز شده و پس از طی مراحل مختلف کارشناسی و برنامه ریزی و فاز پایلوت به مرحله‌ی بهره‌برداری رسیده است. این طرح می‌تواند پس از اجرای موفق در پارک فناوری پردیس و محصولات تولید شده در این پارک، در سایر پارک‌های فناوری در سطح کشور نیز اجرا شود.

بر اساس این گزارش، این طرح روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و جمعی از شخصیت های شاخص حوزه فناوری و نوآوری کشور در پارک فناوری پردیس رونمایی و جزئیات بیشتر آن شامل چگونگی مراحل اجرایی و نظام حمایتی این طرح، ارائه می‌گردد./مهر

برچسب ها: پارک فناوری پردیس شرکت های دانش بنیان تولید دانش بنیان مراسم رونمایی
ارسال نظر
آخرین اخبار