۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۳۶۴۴
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی از جریان‌های سیاسی بر این اعتقادند که هر چه متقاضیان حضور در مجلس شورای اسلامی کمتر باشد، به نفعشان است و افرادی از جریان و جناح خودشان وارد انتخابات خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۱۸۶

جریان‌های سیاسی بر این اعتقادند کم بودن متقاشیان به نفع آن‌ها خواهد بود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب  با اشاره به آغاز نام نویسی ستاد انتخابات کشور از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: همه افراد امکان متقاضی شدن برای حضور در انتخابات مجلس را دارند، اما کسی که اقدام به این کار می‌کند باید خود را ارزیابی کند و ببیند که آیا شایستگی لازم برای حضور در مجلس را دارد یا خیر.

وی ادامه داد: فارغ از مدرک تحصیلی و تخصصی که قانون برای افراد متقاضی تعیین کرده است، شخصی که قصد حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد، باید دلش برای مردم و کشور بسوزد، خودش را فراموش کند، صلاح کشور را تشخیص دهد و آن را انتخاب کند.

هاشمی‌طبا گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی، قانون گذاری و برنامه ریزی برای آینده کشور است و کسی که وارد این عرصه می‌شود، باید این دغدغه‌ها را داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به امواج تحریم انتخابات توسط برخی شخصیت‌ها و جریانات سیاسی، تصریح کرد: کسانی که دم از تحریم انتخابات می‌زنند، حس می‌کنند که اگر بیایند، رد صلاحیت می‌شوند؛ برای همین از عدم حضور در انتخابات صحبت می‌کنند.

هاشمی‌طبا در پایان با اشاره به موضوع فوق، عنوان کرد: برخی از جریان‌های سیاسی بر این اعتقادند که هر چه متقاضیان حضور در مجلس شورای اسلامی کمتر باشد، به نفعشان است و افرادی از جریان و جناح خودشان وارد انتخابات خواهد شد.

برچسب ها: ستاد انتخابات کشور مجلس شورای اسلامی مصطفی هاشمی طبا
ارسال نظر
آخرین اخبار