۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۷۲۹۵۸
شهردار کرج اعلام کرد: قطعه های مختلف خط ۲ قطار شهری این کلانشهر به سرعت در حال احداث و تکمیل است و امسال ۲ ایستگاه جدید این خط به مردم خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۳۳۱۹۲

بهره‌برداری از ایستگاه سه راه رجایی شهر در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهرداد کیانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه شهید سلطانی خط ۲ قطار شهری کرج گفت: اکنون ایستگاه سه راه رجایی شهر مراحل تکمیلی را می گذراند و همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهردار کرج افزود: عملیات ریل گذاری بخش دیگری از خط ۲ قطار شهری کرج از چهار راه طالقانی تا چهار راه هفت تیر آغاز شده و طبق وعده پیمانکار ریل‌گذاری ایستگاه طالقانی تا هفت تیر به صورت ۲ خطه تا ۱۵ شهریورماه امسال به پایان می رسد.

کیانی با بیان اینکه تمام مراحل حفاری و لاینینگ در هسته مرکزی ایستگاه شهید سلطانی کرج به پایان رسیده و مرحله بتن‌ریزی سقف سالن بلیت فروشی ایستگاه به طول ۱۸ متر نیز انجام گرفته است، گفت: این ایستگاه بهمن ماه امسال روی مسافران گشوده می شود.

شهردار کلانشهر کرج، پیشرفت کل خط متروی شهر کرج را ۴۹ درصد عنوان کرد و ادامه داد: اکنون قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج از محدوده چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر فعال است و روزهای فرد به شهروندان خدمات رایگان ارائه می دهد.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه ، عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ با چشم انداز پنج ساله آغاز شد اما به علت مشکلات متعدد ساخت این پروژه زمانبر شد و در نهایت قطعه نخست آن در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به طول ۶.۵ کیلومتر به صورت آزمایشی راه اندازی شد./خبرآنلاین

 

برچسب ها: استان البرز مترو کرج هفته دولت ایستگاه مترو
ارسال نظر
آخرین اخبار