۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۵۱۹۷۳
رئیس‌کل بانک مرکزی روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۲۱۷
پیام رئیس‌کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی هفدهم مردادماه «روز خبرنگار» را به تمام خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ...
 هفدهم مرداد ماه « روز خبرنگار » یادروز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم است؛ آنان که ارتفاع سطع فرهنگ و آگاهی‌بخشی، اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در جامعه را همواره طلایه‌دارای می‌کنند و صداقت و امانت را برای پیشرفت و امیدآفرینی برای مردم سرلوحه کار خود دارند.
بدون تردید دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و آبادانی ایران عزیزمان، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، مجاهدت و آگاهی‌بخشی ممکن نمی‌شود. هفدهم مرداد، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید والامقام «محمود صارمی» و همه شهدای اهل قلم، تلاش و همت صادقانه و حسن امانت داری شما بزرگواران در انعکاس رویدادها و شفاف سازی وقایع را ارج نهیم.
امیدواریم که با نقش آفرینی هرچه بیشتر فعالان عرصه رسانه و کمک به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و بیان حقیقت‌ها و دستاوردهای امید‌آفرین، روز به روز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور در حوزه های گوناگون به ویژه نظام بانکی باشیم.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه اهالی رسانه، صادقانه قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما مجاهدان رسانه را از باریتعالی در این عرصه مهم خواهانم./تسنیم

 

برچسب ها: روز خبرنگار خبرنگار خبرنگاران رییس کل بانک مرکزی محمدرضا فرزین
ارسال نظر
آخرین اخبار