۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۵۷۷۲
یمه رایگان برای دهک‌های ۴ و ۵ نیز به دهک‌های یک تا ۳ اضافه شد و در قالب بیمه ایرانیان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۳۲۲۴
پوشش بیمه‌ای رایگان بیمه سلامت برای دهک‌های یک تا ۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران جزئیات اضافه شدن دو دهک درآمدی دیگر به پوشش بیمه‌ای رایگان و کاهش حق بیمه برای دهک‌های ۶ تا ۹ را تشریح کرد.
 
براساس این گزارش ،‌ محمدغلام نژاد درخصوص دهک‌های بیمه‌ای یک تا ۱۰ گفت: به استناد بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه افراد فاقد بیمه پایه سلامت، بیمه شدگان مناطق روستایی، عشایری و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰هزار نفر همچنین بیمه‌شدگان شهری صندوق بیمه همگانی سازمان جهت برخورداری از پوشش بیمه‌ای باید مورد ارزیابی وسع قرار گیرند.
 
وی افزود: بیمه رایگان برای دهک‌های ۴ و ۵ نیز به دهک‌های یک تا ۳ اضافه شد و در قالب بیمه ایرانیان صورت می‌گیرد.
 
غلام‌نژاد تاکید کرد: مشمولان دهک ۶ با پرداخت ۲۰ درصد از حق بیمه مصوب به مبلغ  ۲۸۶۸۴۰۰ ریال، دهک ۷ با پرداخت ۳۰ درصد از حق بیمه مصوب به مبلغ ۴۳۵۹۶۰۰ ریال، دهک ۸ با پرداخت ۴۰ درصد از حق بیمه مصوب به مبلغ ۵۷۴۰۸۰۰ ریال، دهک ۹ با پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه مصوب و به مبلغ ۷۲۶۶۰۰۰ ریال، دهک ۱۰ با پرداخت ۱۰۰ درصد از حق بیمه مصوب و به مبلغ ۱۴۳۵۲۰۰۰ ریال در صندوق بیمه ایرانیان تحت پوشش قرار می‌گیرند.
 
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، ادامه داد: شهروندانی که فاقد بیمه پایه هستند می‌توانند به صورت غیرحضوری و استفاده از سامانه شهروندی به آدرس  bimehsalamatiranian.ir یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت در سطح استان تهران از مزایای فوق بهره‌مند شوند./عصرایران
 
برچسب ها: بیمه بیمه رایگان بیمه سلامت سه دهک پایین بیمه رایگان برای سه دهک پایین جامعه
ارسال نظر
آخرین اخبار