۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۱۲۹۴
به دنبال زمینگیر شدن تعدادی از هواپیماهای آسمان پروازهای نوبت صبح این ایرلاین به مقاصد شیراز و ایلام تاکنون انجام نشده است.
کد خبر: ۳۳۳۶۵
نابسامانی پروازهای آسمان از فرودگاه مهرآباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طی سه هفته اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان به دلایلی که بخشی از آن نقص فنی اعلام شده یا کنسل شده یا در حین پرواز به فرودگاه مبدا برگشته است.

به عنوان مثال 2 مرداد امسال ایرباس 340 هواپیمایی آسمان پس از یک ساعت پرواز به مقصد استانبول به فرودگاه تبریز بازگشت. حدود یک هفته بعد بوئینگ این ایرلاین نیز در مسیر مشهد-یزد به دلیل نقص فنی مجددا به مبدا برگشت. علاوه بر این 14 مردادماه امسال فوکر 100 این شرکت هواپیمایی در فرودگاه شهرکرد زمینگیر شده و نتوانست پرواز را انجام دهد.

این ایرلاین به دلایل نامعلوم طی 2 روز اخیر چند پرواز داخلی خود را باطل کرده است. از صبح امروز 23 مرداد 1402 تنها پرواز شیراز-تهران این ایرلاین انجام شده است.

همچنین پرواز شماره 3914 تهران-بوشهر  5 و 45 دقیقه صبح امروز به ساعت 11 موکول شده است. همچنین پرواز شماره 3780 شیراز که قرار بود 10 و 45 دقیقه انجام شود به ساعت 16 موکول شده است. پرواز  تهران- ایلام نیز قرار بود ساعت 9 صبح امروز انجام شود که طبق اعلام هواپیمایی آسمان قرار است با 4 ساعت تاخیر انجام شود.

همچنین پرواز شماره 824 این شرکت از تهران به مقصد شیراز که قرار است ساعت 13 و 45 دقیقه امروز انجام شود در تابلو اعلانات فرودگاه مهرآباد با تاخیر به ساعت 14 و 30 دقیقه موکول شده است.

 لازم به ذکر است تماس‌ها با مدیرعامل هواپیمایی آسمان برای پیگیری وضعیت پروازهای شرکت مذکور و دلیل نابسامانی‌های اخیر این ایرلاین بی‌نتیجه ماند./تسنیم

 

 
برچسب ها: هواپیمایی آسمان #فرودگاه مهرآباد تاخیر پرواز پرواز داخلی لغو پرواز
ارسال نظر
آخرین اخبار