۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۹۶۱۴
باربی این عروسک زیبا و ظریف که حالا به غولی تبدیل شده است. یک غول بزرگ در عرصه سینما، مد و حتی برندهای آرایشی، بهداشتی. بعد از موفقیت چشمگیر فیلم باربی که رکوردهای تازه‌ای از خود به جا گذاشت. تب باربی در همه جای دنیا داغ شده است. هم زمان با استقبال گسترده مردم از فیلم؛ برندهای مختلف از این فرصت استفاده کرده و برای تبلیغات یا معرفی محصولات خود از دنیای پر زرق و برق باربی بهره می‌برند.
کد خبر: ۳۳۳۸۸

یک مشاوره پوست رایگان با کمپینی خلاقانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیلانه سبز اولین شرکت در حوزه FMCG در ایران است که هم زمان با برندهای جهانی از این فرصت استفاده کرده و با راه‌اندازی کمپین باربی شو یک سری از محصولات آرایشی و بهداشتی‌اش را به عموم مردم معرفی می‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی در کمپین باربی شو

امروزه پای هوش مصنوعی به همه‌جا باز شده است. در هر حوزه‌ای که وارد می‌شوید می‌توانید از هوش مصنوعی کمک بگیرید و همه چی را متحول کنید. از مقاله‌های علمی گرفته تا موسیقی، گرافیک، طراحی و... حتی می‌توانید چهره یک سوژه را تغییر دهید و یک آدم تازه در عکس‌ها خلق کنید. کاری که همه ما به آن علاقه داریم. اینکه با استفاده از هر نرم‌افزاری در صورت خود یا دیگری تغییری ایجاد کنیم؛ عیب‌هایش را رفع کنیم، صورتش را زیباتر کنیم و رنگ و لعاب تازه‌ای به آن دهیم این روزها حسابی جذاب شده است.

کمپین «باربی شو» شرکت کامان که از زیر مجموعه‌های هلدینگ سیلانه سبز است توانسته از همین توانایی هوش مصنوعی استفاده کند و عکس شما را به باربی تبدیل کند. یک کمپین ساده و سرگرم‌کننده! کافی است وارد لینک شوید یک عکس از خود آپلود کنید یا همان لحظه یک عکس از خودتان بگیرید. فقط عکس از نزدیک باشد و نور مناسبی داشته باشد. سپس روی باربی شو کلیک کنید و تمام. به همین راحتی و تنها با یک کلیک به دنیای باربی وارد می‌شوید. حالا یک عکس از خودتان دارید که در آن به عروسک باربی تبدیل شده‌اید. این نرم‌افزار به کمک هوش مصنوعی چهره، مو و استایل شما را به عروسک‌های باربی شبیه‌سازی می‌کند.

یک مشاوره پوست رایگان با کمپینی خلاقانه

باربی؛ عروسکی که معیارهای زیبایی را دگرگون کرد

درگذشته یک سری انتقادها وجود داشت که عروسک باربی می‌تواند تأثیر منفی روی ذهن دخترها داشته باشد. به این منظور که عروسک‌های باربی با محبوبیت گستردهای که دارند؛ معیارهای زیبایی را تغییر می‌دهند. معیارهایی که تا حدودی دست‌نیافتنی هستند. دخترهای ساده و معمولی چهره و اندام خود را با عروسک‌های باربی مقایسه می‌کنند.

در واقع ظاهر بی‌عیب و نقص باربی دخترها را به سمت ظاهرگرایی و بدتر از آن رضایت نداشتن از خودشان می‌برد. این انتقادها کار را به جایی رساند که این شرکت عروسک‌سازی، باربی با نژادهایی غیر از بلوند و سفیدپوست را روانه بازار کرد و حتی تغییراتی در ظاهر و اندام آن به وجود آورد. اما کم‌کم محبوبیت باربی در نسل‌های بعدی از دست رفت. در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد که یک روز فقط با یک اشاره به باربی تبدیل شود. اما حالا هوش مصنوعی توانسته تمام رؤیاها و خیال‌پردازی‌های انسان مدرن را به عالم واقعیت بیاورد.

یک مشاوره پوست رایگان با کمپینی خلاقانه

یک کمپین ترند اما هدفمند

اما کمپین «باربی شو» کامان از شرکت سیلانه سبز فقط به فکر چهره‌سازی نبوده و نخواسته فقط با ترند داغ این روزها همراه شود؛ بلکه ترجیح داده با استفاده از هوش مصنوعی شما را در زمینه سلامت و زیبایی راهنمایی کند. به این شکل که وقتی وارد لینک می‌شوید و عکستان را آپلود می‌کنید در قسمت بعدی به چند سؤال ساده جواب می‌دهید و می‌توانید یکی از مشکلات پوستی و آرایشی که دارید را مطرح کنید. سپس این نرم‌افزار تعدادی از محصولات شرکت سیلانه سبز که مناسب نوع پوست شماست را معرفی می‌کند. در واقع کمپین باربی شو به شما یک مشاوره پوستی رایگان می‌دهد.

یکی از اشتباهات افراد آشنا نبودن با محصولاتی است که مناسب پوستشان است. استفاده از محصولات نامناسب با پوست و موی فرد، هرچند از بهترین برندها و باکیفیت‌ترین محصولات هم باشد آسیب‌های زیادی به همراه دارد که زمینه‌ساز مشکلات دیگری می‌شود. به همین خاطر لازم است با نوع پوست یا موی خود آشنا باشید. در این کمپین بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای با محصولاتی آشنا می‌شوید که مناسب شماست.

درست است که همه چی ظاهر و زیبایی چهره نیست؛ اما گیسویی کمند و پرپشت یا پوستی صاف و درخشان همانند عروسک‌های باربی یکی از دغدغه‌های هر زنی است. کافی است یک روتین ساده با یک سری محصولات باکیفیت و مناسب داشته باشید تا تأثیر آن را بر روی بدن خود ببینید و حتی از نظر ذهنی خوشحال‌تر باشید./سلامت نیوز

 

 

برچسب ها: مراقبت از پوست محصولات آرایشی هوش مصنوعی
ارسال نظر
آخرین اخبار