۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۹۶۹۶۲
کد خبر: ۳۳۴۸۷

رونمایی از گوشی وان‌پلاس ایس ۲ پرو با رم ۲۴ گیگابایتی چینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طی هفته‌های گذشته جزئیات زیادی در مورد گوشی وان‌پلاس ایس ۲ پرو از طرف همین شرکت مطرح شده و بالاخره این گوشی ساعاتی قبل در چین رسما رونمایی شد. این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به وان‌پلاس ۱۱ و ۱۱R دارد. وان‌پلاس ایس ۲ پرو با وجود اینکه قیمت بالایی ندارد، اما از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، ۱۲ تا ۲۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بنابراین عملا از نظر عملکردی یک غول‌ همه‌فن‌حریف محسوب می‌شود.

در پنل جلویی، شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED هستیم که رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و همچنین نباید ۱۰ بیتی بودن آن را از قلم بیندازیم. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای شارژ شدن باتری لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

وان‌پلاس ایس 2 پرو

برای ثبت عکس‌های سلفی، می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید و دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی هم مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سونی است. در کنار دوربین اصلی شاهد قرارگیری اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۴۱۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل مبتنی بر ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی باید ۵۵۰ دلار بپردازند.

 

 

برچسب ها: وان پلاس گوشی هوشمند گوشی چینی
ارسال نظر
آخرین اخبار