۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۹۷۴۶
مدیر عامل آرین دیزل گفت: خودرو های جفت محور زمینه عرضه کمی دارند اما تقاضای زیادی را همراه داشته است.عرضه این خودروها از خودروهای قدیمی و محدود بوده است.
کد خبر: ۳۳۵۲۶

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سعید محمودی مدیر عامل آرین دیزل در مراسم رونمایی از دو محصول جدید این شرکت گفت: خودرو های جفت محور زمینه عرضه کمی دارند اما تقاضای زیادی را همراه داشته است .عرضه این خودروها از خودروهای قدیمی و محدود بوده است و همیشه جای خالی جفت باری، جفت محوری، جفت کمپرسور در بازار حس شده است. است.۶۰ هزار کامیون کمپرسی به صورت رسمی تردد دارند، البته از این عدد سی درصد آن فرسوده هستند نزدیک به بیست هزار دستگاه نیاز وجود دارد.هرچند هر ساله ده درصد به خودروهای فرسوده اضافه میشوند اما تولید ما در سال سالی دو هزار دستگاه می‌باشد.ضمن اینکه خودروهای کمپرسی خودرویی ست با کاربرد وسیع در تمام صنعت کشور.

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد

وی ادامه داد: عمده خودروها در کشور از موتور ۲۴۰ اسب بخار قدیمی استفاده می‌کنند. بارزترین خصوصیت قدرت محرکه این ماشین به روز است که ۴۵۰ اسب بخار واقعی قدرت دارد.این خودرو قویترین موتور را دارد و این ماشین از نظر قوای محرکه از تمام رقیبان بالاتر است. گیربکس مدرنی از برند فست دوازده بعلاوه دو بهره می‌برد که دو تای آن برای عقب است.گیربکس فست زیر مجموعه گروه شک من هستند و محصولات این شرکت که از این گیربکس استفاده می‌کنند بسیار هماهنگ هستند. فضای بار آن ۱۷ متر مکعب است که این اندازه بسیار مهم است برای متقاضیان. سیستم ترمز جلو دیسکی ترمز عقب از درام استفاده شده ترمز ای بی اس دارد.

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد

مجهز به ترمز برند جیکوب

ترمز کمکی ریتاردر هیدرولیکی نصب شده که از نقاط مثبت بازار هست که کمتر خودروی دارد که باعث ایمین در سراشیبی ها میشود.ابعاد خودرو طول؛ ۷۵۵۰ میلیمترعرض:۲۵۵۰ ارتفاع: ۳۲۷۰ می‌باشد.

علاوه بر قوای محرکه قوی بسیار آرام کار میکنند که راحتی خوبی برای راننده دارد.فضای ارگونومیک با طراحی مدرن رانندگی را لذت بخش می‌کند. مانیتور هوشمند و سنسور ۳۶۰ درجه  و گردان صندلی روی ماشین قرار دارد. شاسی ماشین دوبل است. شک من خودرویی است که بیشترین بار را میشود با آن جابجا کرد. اصولاً ارتش چین از برند شک من در مواردی که نیاز به خودروهای سخت کار و قوی است استفاده میکند.
در این خودرو نه تنها نیاز امروز بلکه نیاز فرداها رو هم در این خودرو دیده شده.

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد

کشنده ایکس پنج هزار اِل 
مدیر بازاریابی آرین دیزل گفت: این کشنده جفت محور است۴۵۰ اسب بخار قدرت و دوام قابل مقایسه‌ای با سایر برند‌ها دارد. یکی از تمایزات این محصول گیربکس آن می‌باشد. جدا از سقف ساندروف، دوربین سیصد و شصت درجه دارد. صندلی بادی و سنسور نور نیز در آن کار شده است.

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد

برنامه های ما در آینده برای بازار این است که  در ابتدا با داخلی سازی بیست درصدی شروع کنیم که به مرور این افزایش پیدا می‌کند و باعث ارزش افزوده می‌شود. قطعات مشترک این محصول با دیگر محصولات آرین دیزل باعث می‌شود که با کمبود قطعه مواجه نشویم. همه ما را با کامیونت جک میشناسند اما باید بگویم که کامیون های ما هیچ کمبودی نسبت به دیگر محصولات ما ندارد.در این کامیون همانند ایکس پنج هزار از برند شک موتو استفاده شده است و مشخصات آن نیز تشابه زیادی با ایکس 5000 دارد.
 

رونمایی از دو محصول آرین دیزل برگزار شد

 

 

 
 
برچسب ها: آرین دیزل کامیون کمپرسی خودرو سازان کامیون باری سنگین وزن
ارسال نظر
آخرین اخبار