۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۲۶۳۶
شنیده ها حاکی از آن است که مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب چند سالی‌ست در شرکت‌های معدنی و صنایع وابسته رفت و آمد دارد.
کد خبر: ۳۳۶۵۲

تغییر موقعیت مهدی از سیاست به معدن !؟


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «شنیده می‌شود» فضائلی که در فضای مجازی به‌عنوان توییت نویس دفتر مقام رهبری فعالیت‌هایی دارد و در رسانه‌ها از او با نام کارشناس سیاسی و روزنامه نگار اصولگرای وابسته به حاکمیت یاد می شود در شرکت‌های معدنی همچون "هلدینگ سرمایه‌گذاری معادن و فلزات" و "تاصیکو" طی چند سال گذشته رفت و آمد داشته است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که او به عنوان مشاور مدیرعامل پیشین «ومعادن» و مشاور کنونی «تاصیکو» به عنوان بزرگترین هلدینگ‌های معدنی و صنایع معدنی "ایمیدرو" و "شستا" مشغول کار است.
شنیده شده برخی از دلسوزان نظام و انقلاب به او توصیه کرده‌اند که با توجه به مسئولیتش در سطح یکی از نهادهای حکومتی، گرفتن پست غیرتخصصی به هر نوع به‌دور از شأن موقعیت و مسئولیت اوست و بهتر است که یا از حضور در شرکت‌های معدنی استعفا دهد یا عطای موقعیت خود در سطح عالی حاکمیت را به لقایش ببخشد و موجب رنجش خاطر مقام رهبری نشود و از اعتبار ایشان مایه نگذارد.

حضور برخی از افراد سیاسی در برخی شرکت‌های معدنی و صنایع وابسته، به غیر از سیاست‌زدگی این شرکت‌ها حاصل دیگری در بر نداشته


بر اساس شنیده‌ها طی چند روز گذشته برخی افراد سیاسی به بخش معدن کشور نزدیک شده‌اند. به‌عنوان نمونه چندی پیش مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با مدیران شرکت مس شهید باهنر از زیر مجموعه‌های تاصیکو نشست داشته است.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حضور برخی از افراد سیاسی در برخی شرکت‌های معدنی و صنایع وابسته، به غیر از سیاست‌زدگی این شرکت‌ها حاصل دیگری در بر نداشته و بهتر است مدیران عامل این شرکت‌ها و هلدینک‌های بزرگ معدنی تا حد امکان خود را درگیر افراد سیاسی، به‌ویژه در امسال که سال انتخابات مجلس است، نکنند.

برچسب ها: مهدی فضایلی #وزارت صنعت، معدن و تجارت مقام معظم رهبری
ارسال نظر
آخرین اخبار