۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۹۳۵۰۶
نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی همچنان ادامه دارد و تا رسیدن به یک جامعه آماری استاندارد که داده‌های آن قابل تعمیم باشد ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۶۵۹

ادامه نظرسنجی «وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، این نظرسنجی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و انجمن روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود. هدف از این نظرسنجی، بررسی وضعیت استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی این حوزه است.

تاکنون بیش از 400 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. نتایج این نظرسنجی می‌تواند به توسعه روابط‌عمومی در ایران کمک کند. این نظرسنجی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا درک بهتری از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا با سایر متخصصان روابط‌عمومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از بهترین شیوه‌های آنها یاد بگیرند

برچسب ها: هوش مصنوعی روابط عمومی نظرسنجی
ارسال نظر
آخرین اخبار