۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۹۴۸۸۸۲
آران و بیدگل در نهضت امام خمینی ره در ۱۵ خرداد آنچنان درخشید که رژیم منحوس پهلوی را به چالش کشید این مردم قرانی و ولایتمدار در طرفداری از مرجعیت تقلیدشان تا پای جان و با دست خالی جانانه دفاع کردند. همچنین از ۱۵ خرداد ۴۲ تا انقلاب عظیم اسلامی ۵۷ در طول این ۱۵ سال چه مجاهدت ها و سختی هایی را متحمل شد چنانچه پس از نهضت ۱۵ خرداد این منطقه موجب بی مهری و بی توجهی و بعضا خشم رژیم منحوس پهلوی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۳۶۶۸

نام سرگشاده مردم آران و بیدگل به رئیس و نمایندگان مجلس

نمایندگان با رای خود به آبادتر شدن شهرستان آران و بیدگل کمک کنند

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مردم شهرستان آران و بیگدل در نامه‌ای سرگشاده از رئیس و نمایندگان محترم مجلس خواستند برای اختصاص یک نماینده به این شهرستان اهتمام یک مجلس انقلابی را جامه عمل بپوشانند.
 
بسمه تعالی
محضرمبارک رئیس مجلس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران
سلام علیکم.
 
احتراما، باتشکر و امتنان از زحمات بی شائبه ودلسوزانه همه عزیزان در راه رسیدن به رشد و ترقی و اعتلاء کشور عزیز ایران
 
نمایندگان بزرگوار این دوره از ادوار مجلس نشان دادند آنجا که حق است بدون توجه به همه هیاهوها و کارشکنی ها از حق و حقوق مردم دفاع کردند . و ثمره دفاع از حق این شد که با همه سختی ها از گردنه ها و تنگناهای بسیار سخت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی شجاعانه عبور میکنیم. واین جز فضل و رحمت خداوندی چیز دیگری نیست.
نام سرگشاده مردم آران و بیدگل به رئیس و نمایندگان مجلس
 
آقای رئیس .نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی.
الان که قرار است از حق و حقوق مردمی ولایتمدار . عاشق قران و عترت و انقلاب. جانفدای امام ورهبری معظم انقلاب . دفاع کنید باید به عرض برسانم که آران وبیدگل با جمعیت بالغ بر یکصد وبیست هزار نفر با فرمانداری مستقل و شهرداری مستقل و فرهنگی کاملا متفاوت از شهرستان های مجاور به برکت انقلاب اسلامی پله های ترقی اش را در زمینه های متفاوت اقتصادی .صنعتی. سیاسی .فرهنگی واجتماعی آنچنان برداشته است که شاید اگر ارزیابی قبل از انقلاب تا کنون را داشته باشیم از معجزات بزرگ است که یک منطقه کاملا محروم هم اکنون به یک جامعه برخوردار رسیده است. واین جز با تلاش و کوشش و همدلی و ایمان پاک این خطه از سرزمین پهناور کشور اسلامیمان نبوده است که صد البته با توجه به پتانسیل ذاتی این منطقه میتوانیم پله های ترقی را بصورت بسیار بزرگتر و وسیعتر برداریم و برای ایران عزیز روز به روز افتخار آمیز تر حرکت کنیم.
اختصاص یک نماینده به این شهرستان شهید پرور و دلاور پرور قطعا و یقینا ما را در این هدف کمک بسیار شایانی خواهد نمود. چرا که ما اگر میلیون ها توانمندی را در جایگاهی حبس کنیم قطعا آسیب های خودش را دارد.
جناب رئیس .نمایندگان محترم.
آران و بیدگل در نهضت امام خمینی ره در ۱۵ خرداد آنچنان درخشید که رژیم منحوس پهلوی را به چالش کشید این مردم قرانی و ولایتمدار در طرفداری از مرجعیت تقلیدشان تا پای جان و با دست خالی جانانه دفاع کردند. همچنین از ۱۵ خرداد ۴۲ تا انقلاب عظیم اسلامی ۵۷ در طول این ۱۵ سال چه مجاهدت ها و سختی هایی را متحمل شد چنانچه پس از نهضت ۱۵ خرداد این منطقه موجب بی مهری و بی توجهی و بعضا خشم رژیم منحوس پهلوی قرار گرفتند. مردم متدین و ارزشی این منطقه پاک و مطهر آنچنان شد که با اخراج بهائیان حتی یک نفر بهایی اجازه پیدا نکرد در این منطقه سکونت داشته باشد. همچنین با تقدیم تعداد زیادی از شهدا از ۱۹ دی ۵۶ استارت انقلاب ۵۷ را با تقدیم یکی از بهترین شهدای آرانی یعنی شهید علی عبدالهی در شهر خون وقیام قم زد . و این شهرستان را در زمره اولین شهرهای شروع انقلاب اسلامی قراداد.
 
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره این منطقه کویری با رشد و توسعه مثال زدنی خود در همه زمینه ها جزو اولین ها بود.همچنین شهرستان آران وبیدگل با شروع جنگ تحمیلی رژیم سفاک بعثی علیه کشور اسلامیمان خیلی خیلی خوش درخشید.
نام سرگشاده مردم آران و بیدگل به رئیس و نمایندگان مجلس
 
جناب رئیس . نمایندگان محترم.
شما هم اکنون در اکثر قریب به اتفاق کوچه های شهرستان قهرمان پرور آران و بیدگل اگر قدم بزنید قطعا در هرکوچه تمثال و تصویر تعداد زیادی از شهدای جنگ تحمیلی در این شهرستان مرکزی کشور مشاهده میکنید که تحسین برانگیز است. دربیان اینهمه رشادت اینگونه عرض کنم که هر هفته روزانه شاهد تشییع پیکر پاک شهداء جنگ تحمیلی بودیم که اندازه چندین برابر شهداء تشییع شده در همان روز اتوبوس ها برای اعزام رزمندگان و دلاوران و بسیجیان جدید جهت دفاع از آب وخاک و ناموس این کشور عازم جبهه های حق علیه باطل میشدند.با تقدیم هزاران شهید و جانباز و رزمنده و آزاده سرافراز توانست نام دار الشهدا را برخود اختصاص دهدو در تعداد شهدا تقدیمی مرتبه اول گردد . پس از جنگ نیز در همه زمینه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی نمونه ودر درجه اول باشد.
ودر پایان. خدمت این بزرگواران و نمایندگان عزیز اسلامی ایران عرض مینماییم. این منطقه با این همه پیشینه و سوابق درخشان و مستحکم و مقتدر.مستعد پیشرفت های شگرف و ستودنی و باورنکردنی است.هم اکنون در زمینه فرش ماشینی رتبه نخست در خاورمیانه دارد میتواند در زمینه های صنعتی . گردشگری .کشاورزی نوین.نساجی. دامپروری .شرکت های دانش بنیان با توجه به وجود انبوهی از نخبگان و اندیشمندان بزرگ و همچنین رشد و جهت دهی فرهنگی انقلابی و ولایتمداری حتی در کشور نمونه و در درجه نخست باشد.
امید است نمایندگان محترم با پشتیبانی از حق و رای دادن بر داشتن یک نماینده مستقل برای ابن شهرستان موجب شوند که این خطه از کشور عزیز ایران آبادتر و با تعالی هرچه بیشتر موجب افتخار همگان گردد ودعای خیر این مردم متدین .نجیب. شهیدپرور و انقلابی را تا پایان عمرشان بدرقه راهشان داشته باشند.
انشالله.

من برای تک تک نمایندگان محترم  آرزوی  توفیق خدمت دارم و با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیزتر ازجان، سخنم را به پایان می برم. اجرتان با شهداء والسلام علیکم. باتشکرفراوان یکی از نخبگان کشوری وخاک پای مردم ارزشمدار .ولایتمدار. انقلابی و متدین شهرستان آران وبیدگل وهمه مردم ایران اسلامی و عاشق و جانفدای مقام معظم رهبری.

مهندس علی قنایی مقدم

برچسب ها: نمایندگان مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف
ارسال نظر
آخرین اخبار