۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۰۶۴۰
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا؛ ۵ فروند هواپیمای جدید وارد ناوگان هوایی این شرکت می شود.
کد خبر: ۳۳۶۹۸

۵ فروند بوئینگ ۷۳۵ به ناوگان هوایی کشور وارد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با توجه به آنکه یکی از برنامه های اصلی وزارت راه وشهرسازی نوسازی ناوگان هوایی کشور است و در این زمینه وزیر راه وشهرسازی هم دستورات بسیاری را صادر کرده است، در همین زمینه محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که  برنامه نوسازی ناوگان هوایی کشور و همچنین واردات ناوگان را در دستور کار خود قرار داده ایم و تا پایان شهریورماه ۲هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود.

اضافه شدن این تعداد ناوگان خود منجر به کاهش چشمگیر تاخیرها در پروازهای داخلی و خارجی می شود.

در همین رابطه  قیاسی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا گفت: سال گذشته میزان تاخیرهای آتا بسیار زیاد بود، اما اکنون با برنامه ریزی و تامین قطعات و رفع نقص فنی و همچنین واردات هواپیما بخش زیادی از تاخیرها کاسته شده است.

او ادامه داد: ۱۱ فروند هواپیما از جمله ایرباس، ام دی و بوئینگ  ۷۳۵ در ناوگان هوایی آتا فعال هستند و ۵ فروند بوئینگ ۷۳۵ خریداری شده که کارهای ورود در حال انجام است و با اضافه شدن آن به ناوگان هوایی، تعداد هواپیماهای فعال های ما به ۱۶ فروند می رسد.

محمدی بخش گفت: ۱۱ هواپیما زمین گیر در حوزه هوایی داریم که ۴ فروند آنها اورهال و تعمیر سنگین شدند؛ بنابراین تعداد هواپیماهای زمین گیر ما به ۷ فروند رسید.

گفتنی است در حال حاضر نوسازی ناوگان هوایی کشور یکی از مهم ترین برنامه ها در حوزه حمل ونقل هوایی  است که نقش این اقدامات به خوبی در حال انجام است./باشگاه خبرنگاران جوان

 
برچسب ها: حمل ونقل بخش هوایی سازمان هواپیمایی کشوری حمل و نقل هوایی
ارسال نظر
آخرین اخبار