۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۶۷۳۱
رضایی گفت: بالا بودن حق بیمه یکی از عوامل بازدارنده برای بیمه شدن مردم است اگر حق بیمه کمتر شود قطعا همه مردم تمایل بیشتری برای بیمه کردن خود،خانواده شان و خدماتشان خواهند داشت.
کد خبر: ۳۳۷۳

علی رضایی، نماینده کنگاور وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خطوط در رابطه با نحوه بیمه گذاری در ایران و مقایسه با کشور‌های دنیا گفت: بیمه و خدمات بیمه‌ای تقریبا در تمامی عرصه‌ها ورود کرده، ولی متاسفانه اجرای آن ناقص است.

وی عنوان کرد: ما نسبت به سایر کشور‌ها به ویژه کشور‌های اروپایی در حوزه بیمه و بیمه‌گذاری عقب هستیم، زیرا اغلب پوشش‌دهی کامل ندارند و در مواقع اضطرار و بحران متوجه می شویم که چه خسارت‌هایی به افرادی که بیمه نیستند وارد شده است.

بیمه‌ها در بحث کشاورزی عملکرد خوبی نداشتند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از ضعف‌های موجود این است که بیمه‌ها در بحث باغداری و کشاورزی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به همین دلیل در زمان خسارت نیز کشاورزان بیشتر متضرر می شوند. از سوی دیگر بالا بودن حق بیمه یکی دیگر از عوامل بازدارنده برای بیمه شدن مردم است اگر حق بیمه کمتر شود قطعا همه مردم تمایل بیشتری برای بیمه کردن خود، خانواده شان و خدماتشان خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه و دستمزد نیروی کار مجلس یازدهم
ارسال نظر
آخرین اخبار