۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۸۰۶۳۳
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال 1402، از فعال سازی 985 شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۹۰
چگونه از پست‌ بانک ارز اربعین بگیریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیرعامل پست بانک با اعلام اینکه تا روز جمعه گذشته 140 هزار نفر از طریق شعب و باجه های این بانک، ارز اربعین دریافت کردند، گفت: 985 شعبه و باجه منتخب پست بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران در نظر گرفته شده است.
 
 بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال 1402، از فعال سازی 985 شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران خبر داد.
 
وی افزود: در این رابطه 715 باجه روستایی بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین تعیین شده که با توجه به گستره جغرافیایی حضور آنها دسترسی و سهولت بیشتری برای زائران جهت خرید ارز ایجاد شده است.
 
شیری همچنین تصریح کرد: تمامی 985 شعبه و باجه پست بانک ایران در روز های تعطیل نیز به صورت کشیک فعال بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده و برای خرید ارز نیازی به افتتاح و یا داشتن حساب نیست.
 
به گفته مدیرعامل پست بانک، فروش ارز به زائرین بالای ۵ سال و به هر زائر 200 هزار دینار عراق تا تاریخ 14 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و سرپرستان خانوار با در دست داشتن کلیه مدارک هویتی خود و اعضای خانوار می‌توانند نسبت به خرید ارز اربعین اعضای خانوار خود (همسر و فرزندان) از نزدیک ترین شعبه شهری و باجه روستایی تعیین‌شده اقدام کنند.
 
وی افزود: از روز شنبه 28 مرداد ماه و زمان شروع فروش ارز در شعب و باجه های پست بانک ایران تا روز جمعه سوم شهریور ماه 1402 به 140 هزار نفر از زائران اباعبد الله الحسین علیه السلام ارز اربعین به مبلغ 28 میلیارد دینار عراق فروخته شده است.
 
شیری با بیان اینکه فروش ارز تنها به زائرانی انجام خواهد شد که در سامانه سماح ثبت‌نام و مجوز خرید ارز (کد پیگیری مربوط) را دریافت کرده‌اند، افزود: مدارک مورد نیاز برای مراجعه به بانک و دریافت اسکناس دینار عراق، ارایه اصل کارت ملی و گذرنامه (یا برگه تردد اربعین) معتبر زائر است.
 
مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه فروش ارز به زائرین محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند، گفت: زائران و هموطنان محترم برای کسب اطلاع از شعب و باجه های منتخب پست بانک ایران برای فروش ارز اربعین به آدرس  www.postbank.ir/arbaein مراجعه کنند./عصرایران
 
 
 
برچسب ها: پست بانک اربعین ارز اربعین فروش ارز
ارسال نظر
آخرین اخبار