۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۷۷۴۹۱۷
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین از عزم جزم دستگاه قضا برای تملک همه اموال و دارایی‌های مدیرعامل شرکت رضایت خودروی طراوت نوین خبر داد و گفت: کل اموال مدیرعامل این شرکت را می‌گیریم و فروش اموال از هفته ‌آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۱۵

فروش اموال مدیرعامل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بعدازظهر امروز هم برای دومین هفته متوالی مال‌باختگان حوزه پیش‌فروش خودرو و طلب‌کاران از شرکت رضایت خودروی طراوت نوین (اتوگالری غفاری) در مقابل مسجدالنبی میعادگاه نماز جمعه شهر قزوین تجمع کردند و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به پرونده مدیران این شرکت شدند.

در ابتدای این تجمع عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در میان تجمع‌کنندگان و مال‌باختگان پیش‌فروش خودرو حاضر شد و توضیحاتی را درباره تلاش کارگروه ویژه برای احیای حقوق مردم در این پرونده ارائه کرد. 

اما بعد از اقامه نماز جمعه، علی شعبانی رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی به میان مال‌باختگان رفت و توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین و وضعیت پرداخت مطالبات مال‌باختگان که شعارهایی مانند «ما طمع نکردیم، سرمایه‌گذاری کردیم» ارائه کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در این جمع از عزم جزم دستگاه قضا برای تملک همه اموال و دارایی‌های مدیرعامل شرکت رضایت خودروی طراوت نوین خبر داد و گفت: کل اموال مدیرعامل این شرکت را می‌گیریم و فروش اموال از هفته ‌آینده آغاز می‌شود.

شعبانی با اشاره به اولویت‌بندی برای پرداخت مطالبات مال‌باختگان شرکت یادشده اضافه کرد: تصمیم ما این است که ابتدای بدهی‌های خرد این شرکت تا سقف 50 میلیون تومان پرداخت شود.

وی همچنین با اشاره به زندانی بودن مدیرعامل رضایت‌خودروی طراوت نوین ادامه داد: غفاری مالک و مدیرعامل این شرکت به هیچ‌وجه آزاد نخواهد شد.

آمار کل مال‌باختگان پیش‌فروش خودرو 38 هزار نفر است

مقام عالی قضائی استان قزوین با انتقاد از کوتاهی و کم‌کاری برخی مسئولان در برابر کلاه‌برداری این شرکت تصریح کرد: در اینکه از سوی برخی مسئولان که وظیفه‌شان بایستی انجام می‌دادند، ولی انجام ندادند، کوتاهی صورت گرفت، تردیدی نیست و این موضوع را انکار نمی‌کنیم و از هیچ‌کس نه ابایی داریم و نه با مقامی تعارف و ملاحظه‌ای داریم.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا صادقانه پای کار آمده است، افزود: از مردم توقع اعتماد و همکاری داریم و باید به ما کمک کنید. اگر فقط همین جمعیتی که به نماز جمعه قزوین بود، شاید تصمیم دیگری می‌گرفتیم و یک‌هفته‌ای کل مشکل را حل می‌کردیم.

شعبانی ادامه داد: همکاران ما از 29 فروردین‌ماه فقط یک‌روز که روز عاشورا بود، روی این پرونده کار نکردند و در بقیه روزها بلااستثنا کار کردند و جمع‌بندی آنها این شد که مجموع تعداد مال‌باختگان 38 هزار نفر است.

 تجمع مال‌باختگان پرونده شرکت رضایت‌خودروی طراوت نوین سومین تجمع پی‌درپی آنها در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرهای تاکستان و قزوین و دومین تجمع پیاپی در میعادگاه نماز جمعه قزوین بود.

تجمع مال‌باختگان پیش‌فروش خودرو

تجمع مال‌باختگان پیش‌فروش خودرو

تجمع مال‌باختگان پیش‌فروش خودرو

 

برچسب ها: طرح پیش فروش خودرو پیش فروش خودرو استان قزوین رئیس کل دادگستری استان مالباختگان مطالبات
ارسال نظر
آخرین اخبار