۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۱۹۵۸۹
تصویب طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس می‌توانست یک حماسه غرورانگیز ملی دیگری را رقم بزند، اما در کمال تاسف و تعجب نمایندگان پس از ۲۰ سال فراموشی باز به مسکوت ماندن این طرح رای مثبت دادند.
کد خبر: ۳۴۳۸۲

آقای قالیباف!توصیه می کنیم رعایت

آقای قالیباف!اگر شما سکوت نمی کردید!/این گلایه مندی را به محضر شهدای همرزمتان خواهیم برد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ بیستم شهریور ۱۴۰۲ برای مردم شهرهای زیادی همچون آران و بیدگل می توانست روز تاریخی و سرنوشت سازی باشد.

چشم‌ها و دل‌های فراوانی به خانه ملت دوخته شده بود تا بار دیگر وکلای مردم برای موکلان خود مصوبه ای بگذرانند که آنان را شادمان و البته  نمایندگان خود را دعاگو باشند، اما درست در آستانه یک اتفاق بزرگ ملی و یک تصمیم منطقی، شماری از نمایندگان سوگند خود را در پیشگاه قانون فراموش و به جای رضایت خاطر مردم، خود را مدیون ده‌ها شهر و بخش و روستا کردند.

افزایش تعداد نمایندگان مجلس می‌توانست یک  حماسه غرورانگیز ملی دیگری را رقم بزند!

 تصویب طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس می‌توانست یک  حماسه غرورانگیز ملی دیگری را رقم بزند، اما در کمال تاسف و تعجب نمایندگان پس از ۲۰ سال فراموشی باز به مسکوت ماندن این طرح رای مثبت دادند.

آقای قالیباف! از شما که سابقه مذهبی، مدیریتی، اجرایی، ایثارگری و ده‌ها قابلیت افتخار آمیز دیگر را در کارنامه خود دارید، انتظار می رفت در حالی‌که ده‌ها نامه و درخواست به محضرتان ارسال شده بود و عاجزانه مردم از شما برای حمایت از این طرح استعانت جسته بودند حداقل کلمه ای و کلامی بر زبان جاری می ساختید!

آقای قالیباف! از شما با سابقه مذهبی، مدیریتی، اجرایی، ایثارگری و ده‌ها قابلیت افتخار آمیز دیگر بعید بود!/این گلایه مندی را به محضر شهدای همرزمتان خواهیم برد!

حداقل یکبار و برای یک دقیقه به نیابت از مردم شهید پرور آران و بیدگل از حقوق آنان دفاع می‌کردید!

شما که مردم شهری مثل آران و بیدگل را مفتخر به کفالت ساخته بودید و مردم دلگرم و دلخوش به مدیر شجاع و انقلابی چون جنابعالی بودند حداقل برای یکبار و برای یک دقیقه به نیابت از این مردم شهید پرور از حقوق آنان دفاع می‌کردید!

دل‌های بسیاری شکسته شد و امیدشان ناامید گردید!

این گلایه مندی را به محضر شهدای همرزمتان خواهیم برد که دل‌های بسیاری از مردم نجیب و شهید پرور شهرستان کویری آران و بیدگل با به انحراف کشاندن طرح توسط برخی نمایندگان شکسته شد و امیدشان ناامید گردید.آقای قالیباف! از شما با سابقه مذهبی، مدیریتی، اجرایی، ایثارگری و ده‌ها قابلیت افتخار آمیز دیگر بعید بود!/این گلایه مندی را به محضر شهدای همرزمتان خواهیم برد!

 

 اگر شما سکوت خود را می شکستید شاید نتیجه غیر از این رقم می خورد!

شاید اگر شما هم فرزند شهری بودید که سال‌ها صدایتان در خانه ملت شنیده نمی شد بهتر و با حساسیت بیشتر موضوع را رصد و پیگیری می کردید اما به هر دلیل این فرصت تاریخی از دست رفت و شاید اگر شما سکوت خود را می شکستید، نتیجه غیر از این رقم می خورد.

شاید اینبار هم مثل همیشه باید دست التجا به سوی خدای بزرگ دراز و عرض نیاز می کردیم!

از اینکه با درخواست‌های مکرر مردم آران و بیدگل در دیدار با حضرتعالی وقت شریفتان تضییع و خاطر مبارکتان مکدر گردید، عذر خواهیم.  شاید اینبار هم مثل همیشه باید دست التجا به سوی خدای بزرگ دراز و عرض نیاز می کردیم که همه عالم را کفایت می کند و به راستی که "من یتوکل علی الله فهو حسبه".

آقای قالیباف! از شما با سابقه مذهبی، مدیریتی، اجرایی، ایثارگری و ده‌ها قابلیت افتخار آمیز دیگر بعید بود!/این گلایه مندی را به محضر شهدای همرزمتان خواهیم برد!

توصیه می کنیم رعایت" عدل را هیچگاه از نگاهتان دور ندارید!

برای آن برادر عزیز که گواهی می دهیم مجاهدانه در کار خدمت به خلق است آرزوی توفیق داشته، اما برادرانه توصیه می کنیم رعایت" عدل"که یکی از فرائض اصول دین است را هیچگاه از نگاهتان دور ندارید که "موفقیت حکمرانی اسلامی" و تحقق مدیریت حکمرانی قانون در گرو نگاه جامع و عدالت محور نسبت به امور مسلمین است.

 خدای رحمان و رحیم سکینه خاطر قلوب منکسره است.

برچسب ها: محمدباقر قالیباف قالیباف گردشگری مذهبی ایثارگران روحیه ایثارگری دستگاه های اجرایی مدیریت آب و خاک شهدای دولت
ارسال نظر
آخرین اخبار