۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۷۵۳۸۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با هدف حمایت از کسب و کارهای مجازی، فعالان این عرصه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
کد خبر: ۳۴۳۹۷

فعالان کسب و کارهای حوزه مجازی از پوشش بیمه تامین‌اجتماعی برخوردار می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدجواد بازدرهوا با بیان این مطلب گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف، پوشش حداکثری خدمات بیمه‌‎ای در جامعه را عملیاتی کرده تا فعالان حوزه‌های مختلف از مزیت‌های بیمه تامین‌اجتماعی برخوردار شوند. در طرح جدید نیز، شاغلان کسب ‌و کارهای حوزه فضای مجازی و شاغلان سکوهای (پلتفرم‌ها) مختلف این حوزه در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل و سایر خدمات اینترنتی تحت پوشش بیمه‌ای قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فعالان کسب و کارهای حوزه مجازی با برخورداری از پوشش بیمه تامین‌اجتماعی می‌توانند خود و خانواده را در برابر شرایط سخت، بیماری، بیکاری، ازکارافتادگی و بازنشستگی بیمه کنند و از سازمان تامین‌اجتماعی دریافت خدمات داشته باشند.

بازدرهوا ادامه داد: با توجه به رسالت بین نسلی تامین‌اجتماعی به تدریج چتر پوشش بیمه سایر بخش‌ها و مشاغل فاقد پوشش بیمه‌ای را در برخواهد گرفت.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه کسب و کارها شمار قابل توجهی از هم استانی‌ها فاقد پوشش بیمه‌ای هستند گفت: براساس رسالت سازمانی تمامی این افراد زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی افزود: اکنون ۷۸ درصد جمعیت استان بوشهر در پوشش بیمه سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارد که با اجرای طرح‌هایی بیمه فراگیر خانوارهای ایرانی، درصد جمعیت زیرپوشش استان به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بازدرهوا یادآور شد: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید از دانشجویان نیز انتظار می‌رود از طرح بیمه دانشجویان سازمان تامین‌اجتماعی نهایت بهره را ببرند./ایرنا

 
برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی کسب و کار اینترنتی کسب و کار
ارسال نظر
آخرین اخبار