۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۸۵۶۰۲
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش بلیت چارتری هواپیما در تمامی مقاصد داخلی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران در صورت مشاهده تخلف گزارش دهند.
کد خبر: ۳۴۴۲۱

ممنوعیت فروش بلیت چارتری هواپیما همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جعفر یازرلو گفت: فروش بلیت چارتری هواپیما در حال حاضر طبق دستور وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در تمامی مقاصد داخلی ممنوع است و به هیچ عنوان شرکت های هواپیمایی حق فروش بلیت به صورت چارتری را ندارند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی شرکت های هواپیمایی این موضوع را رعایت کرده‌اند اما ممکن است در شبکه توزیع برخی از تخلفات صورت گیرد که مسافران در صورت مشاهده تخلف حتما آن را به سازمان هواپیمایی کشور و در بخش حقوق مسافر اطلاع دهند.

او می گوید: تمامی نرخ های بلیت هواپیما در سایت سازمان هواپیمایی کشوری و در بخش انجمن شرکت های هواپیمایی قرار داده شده و هیچ شرکت هواپیمایی حق ندارند بالاتر از این نرخ به مسافران بلیت را بفروشد.

یازرلو توضیح داد: در حال حاضر نظارت کامل توسط بازرسان شرکت های هواپیمایی در حوزه فروش بلیت وجود دارد و به طور معمول تخلفی از سوی شرکت های هواپیمایی صورت نمی‌گیرد و اگر مشکلی وجود داشته باشد در شبکه توزیع است که اعلام می‌کنیم مسافران با توجه به حقوق مسافر به طور قطع تمامی این موارد را گزارش دهند./باشگاه خبرنگاران جوان 

 
برچسب ها: فروش بلیت نرخ بلیت بلیت هواپیما بلیت چارتری
ارسال نظر
آخرین اخبار