۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۵۵۰۱
با ورود هوش مصنوعی بومی به عرصه گمرک؛ واردکنندگان و صادرکنندگان کشور آگاه می‌شوند که از این پس، هزینه‌های سربار انبارداری گمرک حذف و از آلوده شدن کالای آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۴۳

 

آنچه که این روزها بسیار روح افزاست یک صدایی و همدلی در امر شفاف سازی است.

این که قوه قضائیه و قوه مقننه و قوه مجریه همزمان و یکپارچه به دنبال ایجاد بسترهای شفافیت هستند و نخبگان و نوآوران ایرانی آستین ها را بالا زده اند و هر کدام به سهم خود سعی می کنند نقشی را برعهده بگیرند افقی روشن و آینده ای همگراتر را ترسیم می کند.

وقتی رئیس دیوان عالی کشور با ناجا توافق می کند که به مجرمان متواری خدمات عمومی و بانکی ارائه نشود خیالمان راحت می شود که بانک اطلاعات مجرمان کامل و جامع است.

هنگامی که حقوق های نجومی اعلام و با آن ها برخورد می شود همه امیدوار می شویم که از این پس بانک اطلاعاتی قابل اعتمادی از دریافت ها و پرداخت های دولتی ایجاد شده است.

با ورود هوش مصنوعی بومی به عرصه گمرک و دغدغه معاون علم و فناوری رئیس جمهور در مورد به کارگیری فناوری با این نوید که با استفاده از این ظرفیت هزینه حمل بار نصف می شود؛ واردکنندگان و صادرکنندگان کشور آگاه می شوند که از این پس ترخیص به موقع کالا، هزینه های سربار انبارداری و توقف در گمرک را حذف و نیز از آلوده شدن و آفت زده شدن کالای آنها تا حدود زیادی جلوگیری می کند.

دیگر احتمال انتقال مگس زیتون از طریق واردات کاهش می یابد و آلوده شدن ذرت به سم آفلاتوکسین هزینه های مالی و جانی و روانی را بر جامعه تحمیل نمی کند.

.کاهش هزینه حمل بار قیمت اجناس را به طور قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار می دهد و این کاهش قیمت، به خوبی در سبد خانوار احساس خواهد شد و حلاوتِ محصول همدلی دلسوزان و نخبگان را مردم بر سر سفره خواهند چشید.

برچسب ها: گمرک هوش مصنوعی سورنا ستاری سید احسان خاندوزی دیوان عالی کشور
ارسال نظر
آخرین اخبار