۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۱۳۶۶۳۴
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ملی ایران نقش مهمی تری را نسبت به سایر بانک ها بر عهده گرفته است و نسبت به نظام بانکی کشور مسئولیت خطیری دارد.
کد خبر: ۳۴۴۶۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسینعلی حاجی دلیگانی در مورد نقش بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور گفت: این بانک به عنوان بزرگترین و مهمترین بانک کشور، سمبل و نماد نظام بانکی است و در بین بانک‌های کشور نقش بسیار موثرتری را ایفا می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با مباحث نظام بانکی جدی‌تر برخورد می‌کند، تصریح کرد: این بانک از ظرفیت هایش  در جهت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی بهره برده و پاسخگوی نیازهای عمومی مردم به ویژه در تسهیلات خرد و حمایت از بخش تولید بوده است. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بانک ملی ایران را هماهنگ کننده دیگر بانک‌ها عنوان و تاکید کرد: بالاترین سهم به لحاظ گستردگی شعب به بانک ملی ایران اختصاص دارد و این بانک نقش قابل توجهی در جهت بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ملی در استان‌ها هم عملکرد بسیار قابل قبولی را دارد، خاطر نشان کرد: ما از اقدامات برخی از بانک‌ها به خاطر نبود وام و سه قفله شدن وام خرد در استان‌ها ناراضی هستیم، اما در این خصوص عملکرد بانک ملی ایران بهتر از سایر بانک‌ها بوده است.

برچسب ها: بانک ملی ایران کمیسیون برنامه ، بودجه نظام بانکی
ارسال نظر
آخرین اخبار