۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۶۰۴۸۹
کمتر از دو ماه قبل، مفید امینی، مدیرعامل شرکت بیمه معلم وعده حضور پررنگ این شرکت در بازار صنعت بیمه و جذب بیمه گذاران بزرگ کشور در کنار تمرکز بر خرده‌فروشی را داد.
کد خبر: ۳۴۵۰۸

کارکنان جمعیت هلال احمر کشور زیر چتر حمایت بیمه معلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اکنون شرکت بیمه معلم در راستای اهداف خود موفق شد تا ضمن ارائه نرخ‌های فنی و کارشناسی و با بهره‌مندی از ظرفیت گسترده شعب خود در سراسر کشور، اعتماد جمعیت هلال احمر کشور را کسب کند.

گفته می شود که شرکت بیمه معلم با انعقاد تفاهم‌نامه با این بیمه‌گذار بزرگ، در تلاش است تا  با بررسی بیمه‌نامه‌های فعلی هلال احمر کشور، نسبت به ارائه مشاوره‌های مناسب و شناسایی ظرفیت‌های موجود و ارتقای بیمه‌نامه‌های آن اقدام کند.

ازقرار معلوم، شرکت بیمه معلم برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در زمینه صدور انواع بیمه‌نامه‌های موردنیاز هلال احمر از جمله بیمه بالگردها، بیمه درمان تکمیلی کارکنان، بیمه مسئولیت، شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

طبق اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه معلم برای سومین سال متوالی موفق به کسب تائیدیه بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه ایران (سطح یک) شده است.

ناگفته نماند که حق بیمه تولیدی سه ماهه نخست شرکت بیمه معلم در سه ماهه نخست امسال به رقمی بالغ بر 1.360 میلیارد تومان رسیده است.

برچسب ها: بیمه معلم جمعیت هلال احمر صنعت بیمه تفاهم نامه
ارسال نظر
آخرین اخبار