۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۸۵۴۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آمادگی گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید انبوه دو محصول ری را و تارا برقی را فرصتی غنیمت در صنعت خودرو دانست و بر ایجاد زیرساخت های لازم برقی سازی از سوی دولت و مجلس تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۵۶۵

آمادگی ایران خودرو برای تولید انبوه خودروهای برقی فرصتی غنیمت برای خودروسازی کشور است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کیومرث سرمدی واله، هدف گذاری گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی و همچنین آمادگی این شرکت برای تولید انبوه دو محصول  ری را و تارا برقی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعلام آمادگی ایران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان مطرح دنیا در جهت اجرایی کردن سیاست برقی سازی اقدامی ارزشمند است و دولت و مجلس باید این فرصت را غنیمت شمرده و زیرساخت های لازم برای توسعه خودروهای برقی در کشور را فراهم کنند.  

وی بر لزوم هم افزایی دولت، مجلس، خودروسازان و نهادهای مربوطه در راستای عملیاتی شدن سیاست توسعه خودروهای برقی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر چشم اندازی نسبت به توسعه خودروهای برقی در کشور نداشته باشیم قطعا قادر به تامین نیازها در آینده نخواهیم بود. 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزینه های خودرو در ایران بالاتر از میانگین جهانی است، تصریح کرد: با استفاده از انرژی های پاک و توسعه خودروهای برقی و هیبریدی در کشور می توان به صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد آرامش در جامعه کمک کرد.

 

برچسب ها: #ایران خودرو محصولات ایران خودرو خودروی هیبریدی خودروی برقی #صنعت خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار