۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۸۹۷۸۸
مدیر بازرگانی صنعت پتروشیمی   با بیان اینکه اکنون اغلب کالاهای مورد نیاز صنعت پتروشیمی از داخل تامین می شود، گفت: ما در حال حاضر به سمت تولید گریدهای جدید و استراتژیک رفته‌ایم. 
کد خبر: ۳۴۶۸۸

تولید و تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی در داخل کشور

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روح‌الله پورکاویان گفت: صنعت پتروشیمی بر اساس رسالت خود کار می‌کند و رفع نیازمندی داخل از جمله مهمترین اهداف آن است به طوری که ما امروز گریدهای مختلفی را تولید می کنیم که تاکنون نیاز به واردات داشتند و این به معنای تغییر مسیر از خام فروشی به سمت ایجاد ارزش افزوده است.

او گفت: خوشبختانه  ما ذخایر عظیم نفتی خوبی در کشور را داریم که امروز در کنار فروش نفت می توانیم ایجاد زنجیره ارزش داشته باشیم.

پور کاویان گفت: وقتی صنعت نفت کشور مشکل پیدا کرد پتروشیمی نجات بخش بود و توانست به رفع تحریم کمک کند.

مدیر بازرگانی صنعت پتروشیمی گفت: در حال حاضر  بیشتر گریدها در داخل کشور تولید می کنیم همچنین از جمله کمک هایی که صنعت پتروشیمی به کشور داشته اینکه در راستای ایجاد کسب و کار در کشور حرکت کرده به طوری که امروز شاهد این هستیم در دانشگاههای معتبر کشور رشته های مختلف صنعت پتروشیمی تدریس می‌شود.

او  با بیان اینکه اکنون اغلب کالاهای مورد نیاز صنعت پتروشیمی از داخل تامین می شود، گفت: ما در حال حاضر به سمت تولید گریدهای جدید و استراتژیک رفته‌ایم. 

/باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: صنعت پتروشیمی صنعت نفت
ارسال نظر
آخرین اخبار