۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۴۵۷۵۸۹
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان در گفتگو با خطوط خبر داد:
بنیانگذار شرکت فناوران ذهن رسا گفت: "آقای لجستیک" با ایجاد یک نرم‌افزار بهینه سازی، خدمات حمل و نقل را به سمت مقرون به صرفه بودن می‌برد و استفاده از این پلتفرم کاربردی می‌تواند قیمت تمام شده حمل و نقل بین المللی را در قیمت تمام شده کالای نهایی که به دست مصرف کننده می‌رسد، کاهش دهد.
کد خبر: ۳۵۰۰۳

کاهش هزینه‌های خدمات حمل و نقل با یک پلتفرم جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ حبیب اللهی، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت فناوران ذهن رسا با تشریح محصول جدید این شرکت گفت: به تازگی پلتفرمی را به نام آقای لجستیک ایجاد کردیم. "آقای لجستیک"، یک پلتفرم حمل و نقل مشارکتی بین المللی است که خدمات خودش را به دو شیوه حمل و نقل زمینی، دریایی و ترکیبی انجام می‌دهد و به عبارتی متقاضیان این نوع خدمات را به تامین کنندگان این خدمات وصل می‌کند.

"آقای لجستیک"، یک پلتفرم حمل و نقل مشارکتی بین المللی است که به دو شیوه حمل و نقل زمینی، دریایی و ترکیبی خدماتش را انجام می‌دهد .

وی با اشاره به اهداف ایجاد این پلتفرم افزود: هدف ما از تاسیس و ایجاد این پلتفرم، عملیاتی کردن دانش فنی و افزایش اثربخشی و بهره‌وری در صنعت حمل و نقل است. طبیعت کسب و کار ما، قدرتمند کردن خدمات حمل و نقل بین‌المللی از طریق ادغام ظرفیت‌های بازیگران این صنعت و ایجاد بستری فراتر از مالکیت سنتی استفاده کاربردی از دارایی‌های یکدیگر برای رفع نیاز بازار جهانی این صنعت می‌باشد.

کاهش هزینه‌های خدمات حمل و نقل با یک پلتفرم جدید

 استفاده از این پلتفرم کاربردی می‌تواند قیمت تمام شده حمل و نقل بین المللی را در قیمت تمام شده کالای نهایی که به دست مصرف کننده می‌رسد، کاهش دهد.

بنیانگذار شرکت فناوران ذهن رسا تصریح کرد: دلایل شکل‌گیری این پلتفرم این بوده است که ما فکر می‌کردیم نوع بیزینس پلن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی دریایی و زمینی و ارائه خدمات به مخاطبان هدفشان، قدیمی شده و احتیاج به یک بازسازی دارد. به همین جهت بیزینس پلن نوآورانه را از طریق نفوذ تکنولوژی در اختیار این صنعت گذاشتیم تا بتواند جذابیت بیشتری را ایجاد کند و بر مبنای استانداردهای جهانی خدمات حمل و نقل کشورمان به دست متقاضیانش برسد.

حبیب‌اللهی در ادامه بیان کرد: از آنجایی که صنعت حمل و نقل یک صنعت بالادستی است و تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده کالاها دارد این نرم‌افزار ما اصولاً ماهیتش بهینه سازی است یعنی فرایندها را بهینه سازی می‌کند. در نتیجه زمانی که سیستم عملکرد بهینه به خدمات حمل و نقل می‌دهد، حمل و نقل را به صرفه‌تر خواهد کرد و می‌تواند درصد قابل توجهی هزینه حمل را بر قیمت تمام شده روی کالاها کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت فناوران ذهن رسا در پایان تاکید کرد: آقای لجستیک، با ایجاد یک نرم‌افزار بهینه سازی، خدمات حمل و نقل را به سمت مقرون به صرفه بودن می‌برد و استفاده از این پلتفرم کاربردی می‌تواند قیمت تمام شده حمل و نقل بین المللی را در قیمت تمام شده کالای نهایی که به دست مصرف کننده می‌رسد، کاهش دهد در نتیجه می‌تواند چرخه توسعه اقتصاد که یکی از عوامل اصلی آن صنعت حمل و نقل است را بهینه کند و در کاهش تورم و همچنین مقرون به صرفه شدن خرید کالا برای مصرف کنندگان نقش بسزایی ایفا کند.

برچسب ها: حمل و نقل پلتفرم دانش بنیان کاهش خدمات استانداردهای جهانی
ارسال نظر
آخرین اخبار