۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۵۳۲۵۵۳
یونچی، داور مسابقه میدان گفت: یک کشور با کوبا درگیر شد و رئیس جمهور آن کشور به مردمش گفت هیچ کدام از شما شکر تهیه نکنید. مردمان کشور نیز پس از نگهداری ذخیره یک هفته خود، مابقی شکرها را جلوی فروشگاه‌ها قرار دادند و نتیجه آن شد که فیدل کاسترو فهمید نمی‌تواند با آن کشور وارد جنگ شود.
کد خبر: ۳۵۱۳۲

مردم الگوی تورم و گرانی برای دولتی‌ها هستند | دولتمردان فقط پشت میر خود بنشینند! +فیلم

هجوم برای ثبت نام خودرو باعث افزایش قیمت می‌شود/بالای۷۰تا۸۰درصد عامل گرانی و تورم خود ما مردم هستیم!+فیلم

علیرضا یونچی، کارآفرین و داور مسابقه میدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  خطوط، تصریح کرد: به عنوان شخصی که در کسب و کار اقتصاد دانش دارد می‌گویم بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد عامل گرانی و تورم خود ما مردم هستیم و دولتمردان نیز از ما آموخته‌اند.

در زمان گرانی خودم خرید نمی کنم و می گویم هیچ وقت از آدم نادان تقلید نکنید. با این رویه متوجه  می‌شوید که ظرف یک ماه قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

یونچی ادامه داد: به عنوان مثال خودرو را چه کسی گران کرد؟ خودرو گران شد، نمی‌خریدید! اما هجوم مردم برای ثبت نام و دریافت خودرو طبیعتاً باعث افزایش قیمت می‌شود. یک کشور با کوبا درگیر شد و رئیس جمهورآن کشور گفت هیچ کدام از مردم شکر تهیه نکنند. مردم ان کشور نیز پس از نگهداری ذخیره یک هفته خود، مابقی شکرها را جلوی فروشگاه‌ها قرار دادند و نتیجه آن شد که فیدل کاسترو فهمید نمی‌تواند با آن کشور وارد جنگ شود.

بیایید با اتحاد ثابت کنیم که هیچکس حریف ما نیست. زمانی که گران می‌شود کسی اقدام به خرید نکند. شاید بپرسید چرا دیگران می خرند؟ دیگران شاید بخواهند خودشان را از پرتگاه پرت کنند، ما هم باید این کار را انجام دهیم؟ 

 دولتمردان فقط پشت میز خود بنشینند!

این کار آفرین افزود: البته مردم ایران خالص‌تر از آنها هستند و من پیشنهاد می‌کنم بیایید با اتحاد ثابت کنیم که هیچکس حریف ما نیست. زمانی که گران می‌شود کسی اقدام به خرید نکند. شاید بپرسید چرا دیگران می خرند؟ دیگران شاید بخواهند خودشان را از پرتگاه پرت کنند، ما هم باید این کار را انجام دهیم؟ در زمان گرانی خودم خرید نمی کنم و می گویم هیچ وقت از آدم نادان تقلید نکنید. با این رویه متوجه  می‌شوید که ظرف یک ماه قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

یونچی در پایان خاطر نشان کرد: از دولتمردان می‌خواهم در این ۴ سال مدت خدمت خود فقط پشت میز خودشان بنشینند و با کارآفرینانی که بیش از ۴ دهه سابقه فعالیت اقتصادی دارند کاری نداشته باشند . ما کارآفرینان سازندگی را از خودمان آموخته‌ایم. شما دولتی‌ها یا راه را برای ما باز کنید یا اگر نمی‌دانید که اشکالی هم ندارد، از ما بیاموزید. بسیج تجار را فعال کرده ایم که کار خوب انجام دهیم و ایران ر ا ترک نمی کنیم و مانند معدنی ها شش دانگ پای کار ایستاده ایم.

برچسب ها: کارآفرین یونچی #تورم #گرانی دولتمردان هجوم مردم خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار