۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۴۷۹۴
یک تحلیلگر هوش مصنوعی اعلام کرد تا ۱۰ سال آینده خدمات پزشکان و وکیلان توسط هوش مصنوعی در اختیار مردم عادی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۲۱۷

 هوش مصنوعی رایگان خدمات پزشکی  و وکالت ارائه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ یکی از تحلیلگران هوش مصنوعی اعلام کرد تا ۱۰ سال آینده خدماتی مانند پزشکان و وکیلان توسط هوش مصنوعی در اختیار مردم عادی قرار می‌گیرد.

به گزارش تکنا، وینود کسلا از سرمایه‌گذاران شرکت  OpenAI در مصاحبه خود اعلام کرد به لطف هوش مصنوعی تا ۲۵ سال آینده مردم عادی به خدمات تخصصی رایگان از طریق این ربات‌ها دسترسی خواهند داشت. وی اخیراً در یک پادکست جدید درباره عملکرد هوش مصنوعی پیش‌بینی‌هایی را انجام داده است. به گفته وی قابلیت‌های چشمگیر هوش مصنوعی تا ۱۰ سال دیگر به صورت رایگان امکان دریافت خدماتی از قبیل پزشکی وکالت را ارائه می‌کند.

کسلا در این مورد می‌گوید احتمالاً در کمتر از ۱۰ سال آینده یک میلیون ربات انسان نما خواهیم داشت. همچنین یک میلیارد ربات دوپا طی ۲۵ سال آینده وجود خواهد داشت. هوش مصنوعی باعث می‌شود تا یک صنعت عظیم و بزرگتر صنعت خودروسازی امروزی راه اندازی شود. معتقد است گسترش هوش مصنوعی به معنی ترسیدن از این فناوری نبوده و به جای تصور سناریوهای آخرالزمانی درباره این فناوری باید به تاثیر مثبت آن بر جهان فکر کرد.

بازآفرینی زیرساخت‌های اجتماعی و سبک زندگی جدید با منابع بسیار برای افراد کره زمین بستگی به نیروی کار و متخصص در حوزه‌های مختلف داشته و هوش مصنوعی می‌تواند این مسیر را به راحتی گسترش دهد.

مردم عادی از خدمات رایگان هوش مصنوعی بهره مند می شوند
برچسب ها: رباتیک هوش مصنوعی خدمات مردم پزشکی پروانه وکالت
ارسال نظر
آخرین اخبار