۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۳۷۳۴
اتحادیه نانوایان سنتی تهران می‌گوید هیچ افزایش قیمتی نداشتیم، اما چند وقتی است که نانوایان دیگر نان خود را با قیمتی که بر روی کارتخوان نانوایی درج شده نمی‌فروشند.
کد خبر: ۳۵۳۵۵

افزایش قیمت نان از تکذیب تا واقعیت |اتحادیه نانوایان تهران پاسخگو باشید+فیلم

اتحادیه نانوایان تهران پاسخگو باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ضرب المثلی می گوید: دیوار حاشا بلند است و اخیرا این عبارت در ادبیات برخی از مسئولین ما نهادینه شده و در حالی که در کف جامعه شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم مانند افزایش 166 درصدی قیمت گوشت قرمز نسبت به سال قبل و یا تورم موجود در بازار مسکن و سایر اقلام، همچنان مسئولین بر موفق بودن کنترل تورم در بازه عددی 35 تا 38پافشاری می‌کنند و با موضع گیری‌های خود گاهی فکر می‌کنیم که یا ما قیمت‌ها را اشتباه دیده‌ایم و یا در کشور دیگری زندگی می‌کنیم.

از همین باب، چند وقتی است که نانوایان  دیگر نان خود را با قیمتی که بر روی کارتخوان نانوایی درج شده نمی‌فروشند. مثلا، اگر روی کارتخوان قیمت هر قرص نان سنگک 3 هزار تومان درج شده باشد و شما 3 عدد نان بخواهید باید تعداد نان را 5 درج و مبلغ 15 هزار تومان را پرداخت کنید، اما در آخر 3 قرص نان دریافت کنید. 

از این رو با رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران تماس گرفتیم و ایشان هم جواب قابل پیش بینی داد و فرمود: هیچ افزایش قیمتی صورت نگرفته است و ادامه داد چند ساعت دیگر در شرایط بهتر به سوالات ما پاسخ خواهد داد، اما تا به این لحظه که گزارش به سمع و نظر شما می‌رسد هنوز تماس نگرفته و پاسخ پیامک خطوط را نداده‌اند.

خبرنگار خطوط خود به یک نانوایی سنگکی رفته و گزارشی را تهیه کرده که دعوت می کنیم آن را تماشا کنید و خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل:

 
 پایگاه خبری تحلیلی خطوط این حق را برای مسئولین ذیربط قایل است که جوابیه و پاسخ آنها را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کند.
برچسب ها: نان نان سنگک اتحادیه نانوایان سنتی قیمت نان
ارسال نظر
آخرین اخبار