۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۴۱۲۱
پدافند غیرعامل به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که باعث کاهش آسیب رسیدن به تجهیزات، نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات مهم کشور و ... می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۷۸

برگزاری هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

موسسه هوشمند پردازان مبین مجری هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل (PADEX) ۱۴۰۲ است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از 22 محصول در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

پدافند غیرعامل به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که باعث کاهش آسیب رسیدن به تجهیزات، نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات مهم کشور و ... می‌شود؛ این فعالیت‌ها کاملا غیر مسلحانه است و باعث حفاظت در برابر عملیات‌های مخرب دشمنان می‌شود.

با به‌کارگیری پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف بخصوص در سازمان‌های مهم و خاص می‌توان خسارت‌های ناشی از تهدادت را کاهش داد و به حداقل رساند.

در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل شما شاهد بروزترین خدمات و دستاوردهای این صنعت در حوزه‌های مختلف خواهید بود و فعالان و علاقه‌مندان پدافند غیرعامل می‌توانند به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران از این دستاوردها بازدید کنند.

مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل پیشرفت و رشد سازمان‌ها و شرکت‌های این حوزه است تا بتوانند با دستاوردهای خود زیرساخت‌های حساس و حیاتی کشور در تمام بخش‌ها را ایمن کنند و آسیب‌ها را به حداقل برسانند.

نمایشگاه پدافند غیر عامل ۱۴۰۲ با محوریت‌های مختلف به ۵ بخش سایبری، شیمیایی، زیستی، کالبدی و پرتوی تقسیم می‌شود که برترین شرکت‌های دانش بنیان در هر یک از این عرصه‌ها در نمایشگاه حضور می‌یابند تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

اگر شما هم در حوزه پدافند غیر عامل فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

برچسب ها: #وزارت صمت نمایشگاه پدافند غیرعامل نمایشگاه بین المللی  PADEX
ارسال نظر
آخرین اخبار