۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۱۵۳۹
مجری سومین نمایشگاه بین‌المللی ژئو در گفتگو با خطوط:
مازندرانی گفت: رشد کیفی سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو نسبت به پارسال بسیار قابل توجه است و این نمایشگاه کلاً در دو سال گذشته طوری برنامه‌ریزی و برگزار شده است که نظر کشور‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۳۵۴۲۹

مازندرانی

 سال آینده میزبان شرکت‌های خارجی زیادی خواهیم بود

ادریس مازندرانی، مجری برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مطرح کرد: سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو با حضور بیش از ۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۱۲۰۰ متر در حالی افتتاح شده که نسبت به پارسال رشد کیفی بسیار قابل توجهی دارد و این نمایشگاه کلاً در دو سال گذشته طوری برنامه‌ریزی و برگزار شده است که نظر کشورهای خارجی را به خود جلب کرده است.

تولیدات دانش بنیان شرکت‌های ایرانی در حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته و این نوید را به ما می‌دهد که سال آینده میزبان شرکت‌های خارجی زیادی باشیم.

مازندرانی گفت: امروز میزبان ۳۰ سفیر، رایزن دفاعی و رایزن بازرگانی سفارت‌های مستقر در ایران بودیم. جای بسیار خوشحالی برای ما دارد که  تولیدات دانش بنیان شرکت‌های ایرانی در حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته و این نوید را به ما می‌دهد که در سال آینده میزبان شرکت‌های خارجی زیادی باشیم.

وی افزود: برای انتقال فناوری و تجربه بین شرکت‌های داخلی و خارجی خوشبختانه حد استاندارد محصولات حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک شرکت‌های دانش بنیان در حدی است که بتوانند یا صادرات خدمات فنی مهندسی انجام بدهند و یا با کشورهای خارجی قرارداد یا تفاهم‌نامه داشته باشند و ما هم بتوانیم در قالب نمایشگاه در پاویون‌های خارجی این حوزه شرکت کنیم.

مجری برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی در راستای رونمایی در این دوره از نمایشگاه انجام شده است. در حوزه نشر کتاب، کتاب‌هایی که از سال‌های گذشته در این حوزه چاپ شده است، رونمایی می‌شود همچنین محصولات جدیدی را که شرکت‌ها طی سال گذشته تولید کرده‌اند در نوبت رونمایی قرار گرفتند. 

برچسب ها: نمایشگاه بین المللی مجری نمایشگاه تولیدات دانش بنیان کشورها شرکت های دانش بنیان آینده
ارسال نظر
آخرین اخبار