۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۳۰۶۴۳۴
تداوم آلودگی هوای در تهران
بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر روی عدد ۱۳۳ قرار دارد. این در حالی است که شاخص آلودگی هوا طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۱۶۵ و ناسالم برای تمام گروه‌های جامعه را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۵۴

 

«پایتخت»؛ اسیر ذرات آلوده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط هوای پایتخت با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۳، برای گروه‌های حساس همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد. شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد  ۱۳۳ قرار گرفته و هوای تهران برای چندمین روز متوالی برای گروه های حساس جامعه آلوده است و همزمان با جولان کرونا ذرات معلق در پایتخت ریه شهروندان را نشانه گرفته است. بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر روی عدد ۱۳۳ قرار دارد. این در حالی است که شاخص آلودگی هوا طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۱۶۵ و ناسالم برای تمام گروه‌های جامعه را نشان می‌دهد.

آماج همزمان کرونا و ذرات معلق به شهروندان تهرانی

بر این اساس و با توجه به استانداردها، هوای شهر برای گروه‌های حساس ناسالم است.

در ۱۶ ایستگاه سنجش آلودگی هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوا در شرایط قرمز است که شامل ایستگاه‌هایی در مناطق ۴،۷،۶،۲،۱۰،۲۱،۱۵،۱۱،۱۷،۱۸،۱۴ و ۲۰ است.

از ابتدای سال تاکنون تهران دو روز هوای پاک، ۱۹۲ روز هوای قابل قبول، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۴ روز هوای ناسالم را تجربه کرده است.

پایتخت از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک، ۱۹۱ روز هوای قابل قبول، ۵۶ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و ۲ روز آلوده برای همه افراد داشته است .این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۵ روز هوای پاک، ۱۷۲ روز هوای قابل قبول، ۶۲ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و ۲ روز آلوده برای همه افراد داشته است.

در این شرایط توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. / جوان آنلاین

 
برچسب ها: تهران آلودگی هوا
ارسال نظر
آخرین اخبار