۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۴۶۸۶
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری برخط حراج خرده فروشی در ۱۰ استان کشور به صورت همزمان از امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۷۱

شزایط ورود به حراج خرده فروشی اموال تملیکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ،سعید غلامی باغی اظهار داشت: این حراج در استان های تهران، فارس، البرز، قزوین، خوزستان، یزد، گیلان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و قم آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اقلام کالایی شامل لوازم خانگی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف، سرمایشی، گرمایشی و غیره است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تعداد حراج های خرده فروشی به ۹۰ مرحله رسید، گفت: متقاضیان جهت شرکت در حراج ها و مشاهده کالاها می توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت ، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: دو اقدام مهم در دستور کار سازمان اموال تملیکی/برگزاری بیش از ۴۵حراج طی سه ماه گذشته

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان جهت ارائه پیشنهادها از روز شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۸ صبح تا روز سه شنبه ۱۹ دی ماه اقدام کنند.

غلامی باغی با اشاره به اینکه حراج خرده فروشی در جهت تامین نیاز خانوارهاست گفت: همه فرایندهای سامانه از قبیل ثبت نام، ورود و مشاهده دسته بندی کالاها رایگان است همچنین ارائه پیشنهاد و آسان بودن مراحل خرید برخط از مهمترین ویژگی های این حراج هاست.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در تمامی‌ حراج‌های خرده فروشی برخط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عموم مردم و کارمندان دولت آزاد است و علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و به قسمت حراج خرده فروشی مراجعه کنند.

/روابط عمومی.

برچسب ها: اموال تملیکی سازمان اموال تملیکی باغی حراج
ارسال نظر
آخرین اخبار