۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۹۶۵۵۲
تولید نفت در داکوتای شمالی نیز با کاهش 50 درصدی تولید به 600 تا 650 هزار بشکه در روز رسید.
کد خبر: ۳۵۷۸۷

سرما و یخبندان بی سابقه تولید نفت آمریکا را کاهش داد| سه پالایشگاه واحدهای اصلی را تعطیل کردند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط و به نقل از رویترز، جبهه سرمای بی‌سابقه‌ای که از قطب شمال شروع شده، بخش اعظم آمریکا را در بر گرفته و موجب تعطیلی پالایشگاه ها، مدارس و لغو پروازها شد.

بر اساس این گزارش، یک پالایشگاه با تولید 38 هزار بشکه در روز در بندر آرتور ایالت تگزاس در حال بررسی واحدها پس از تعطیلی سراسری ناشی از سرمای شدید هوا بود. تولید نفت در داکوتای شمالی نیز با کاهش 50 درصدی تولید به 600 تا 650 هزار بشکه در روز رسید.

شرکت اکسون موبیل یک واحد کراکینگ کاتالیزوری سیال بستر تولید بنزین در پالایشگاه در حومه هیوستون در تگزاس را با ظرفیت تولید حدود 565 هزار بشکه در روز پس از اختلال عملکرد به علت کولاک و سرما مجدداً به شرایط عادی بازگرداند. پالایشگاه فلینت هیلز ریسورسز با ظرفیت 343 هزار بشکه در روز در کورپوس کریستی تگزاس نیز به شدت تحت تأثیر سرما و یخبندان قرار گرفت.

شرکت نفت دِلِک هم از نقص عملکرد پالایشگاه در بیگ اسپرینگ در ایالت تگزاس به علت برودت هوا خبر داد و یکی دیگر از شرکت‌های پالایشگاهی به نام والرو انرژی، تعمیرات اساسی در واحد بزرگ تقطیر نفت خام در پالایشگاه بندر آرتور با ظرفیت 335 هزار بشکه در روز را شروع کرد.

همچنین سه پالایشگاه در بندر آرتور از جمله پالایشگاه 626 هزار بشکه‌ای موتیوا انترپرایزز، واحدهای اصلی را تعطیل کردند.

برچسب ها: پالایشگاه های آمریکا نفت آمریکا سرما
ارسال نظر
آخرین اخبار