۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۳۸۱۶۲۹
انتخاب جایگزین حسین سلاح ورزی با با حضور اولیه ۲۱ نامزد برای ریاست اتاق بازرگانی، و سپس انصراف ۱۷ نفر برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۹۲

رئیس جدید اتاق بازرگانی با 208 رای موافق مشخص شد

 

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی خطوط، انتخابات مجدد اتاق بازرگانی ایران برای معرفی جایگزین حسین سلاح ورزی، صبح امروز با حضور اولیه ۲۱ نامزد ریاست اتاق بازرگانی، و سپس انصراف ۱۷ نفر برگزار شد.

براساس این گزارش، ۴ نامزد نهایی هم شامل صمد حسن زاده، احد عظیم زاده، مجتبی غیابی و فرج الله معماری بودند که نتیجه رای ۴۱۳ نفر از حاضرین نشان داد حسن‌زاده با ۲۰۸ رای به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی برگزیده شده است. رای معماری و عظیم زاده هم ۱۸۱ و ۱۵ بود.
حسن‌زاده مدیرعامل شرکت غیر بورسی کاشی تبریز و نایب‌ رییس سوم اتاق بازرگانی است.
صمد حسن زاده کیست؟
بر اساس این گزارش، صمد حسن زاده متولد سال ۱۳۲۲ در تبریز است که مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم در رشته بازرگانی دارد. وی ۲۵ سال سابقه مدیریتی در شرکت کاشی تبریز را داشته و در مجموع ۳۴ سال سابقه مدیریتی دارد.

صمد حسن زاده به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز، عناوینی، چون چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی و دریافت جایزه برترین رهبر کسب‌وکار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا را در کارنامه خود دارد.

مدیر نمونه کیفیت فرآورده‌های تولیدی سال ۱۳۸۲، مدیر نمونه در حوزه ارتقاء بهره‌وری و اشتغال سال ۱۳۸۷، پیشکسوت نمونه کشور سال ۱۳۹۰، کارآفرین نمونه استاندارد و توسعه منابع توسعه در سال ۱۳۹۳و دریافت جایزه برترین رهبر کسب‌وکار در صنعت تولید کاشی و سرامیک در منطقه خاورمیانه شمال آفریقا و آسیا در سال ۱۳۹۵ از مهمترین افتخارات وی بوده است.
برچسب ها: #اتاق بازرگانی ایران #حسین سلاح ورزی انتخابات
ارسال نظر
آخرین اخبار