۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۶۳۷۰۰۲
سردار رحیمی، معاونت امنیت اقتصادی فراجا گفت: در مراسماتی که بر عهده مردم است دشمن در تلاش است با شکل‌های مختلف طوری عمل کند که مردم حضور نداشته باشد. نقطه اتکای انقلاب و نظام مردم هستند.
کد خبر: ۳۶۰۴۶

مردم نقطه اتکای انقلاب و نظام است/ این انقلاب در حال قوی شدن است

بمباران تبلیغاتی دشمن به شدت زیاد است/ مردم با حضورشان پای صندوق‌های رای این نظام را حفظ خواهند کرد

سردار رحیمی، معاونت امنیت اقتصادی فراجا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مطرح کرد: با توجه به اینکه ۴۵ سالگی انقلاب را گذراندیم به برکت‌های هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی و همدلی مردم نجیب و شریف ایران این نقلاب روز به روز دارد قوی‌تر می‌شود. از روز اول پیروزی انقلاب دشمن تلاشش بر این بوده که انسجام، وحدت و همراهی و همدلی مردم را و این انقلاب و نظام را دچار چالش و خدشه کند اما با وجود مردم با بصیرت و آگاه کشور به رغم تمام شیطنت‌ها و دشمن و محدودیت‌های فراوانی که برای انقلاب و نظام ایجاد کردند، مردم کشور پای انقلاب ایستادند، هرجا که مردم حضور داشته باشند نقشه‌های دشمن برآب است.

مردم؛ نقطه اتکای انقلاب و نظام/ این انقلاب در حال قوی شدن است

سردار رحیمی اضافه کرد: در مراسماتی که بر عهده مردم است دشمن در تلاش است با شکل‌های مختلف طوری عمل کند که مردم حضور نداشته باشد. نقطه اتکای انقلاب و نظام مردم هستند. بمباران تبلیغاتی دشمن به شدت زیاد است، مردم با حضورشان پای صندوق‌های رای این نظام را حفظ خواهند کرد و مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد.

برچسب ها: سردار رحیمی انقلاب انقلاب اسلامی صندوق‌های رای
ارسال نظر
آخرین اخبار