۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۲۹۳۹۵۹
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از 6 سال وقفه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۱۳۶

نمایشگاه رسانه‌های ایران افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دقایقی پیش مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از 6 سال وقفه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. 

در این مراسم محمد جعفر محمدزاده، نویسنده اثر «دانشنامه مطبوعات ایران» مطرح کرد: پس از ۶سال وقفه، نمایشگاه رسانه‌های ایران آغاز شد برخی افراد به غلط گمان می کنند مطبوعات با گذشت یک روز منقضی می‌شوند اما نشریات و مطبوعات تاریخ یک روز از تاریخ این کشور هستند.

پس از ۹ سال کار با یک تیم ۱۵۰ نفره جلد دوم دانشنامه مطبوعات امروز رونمایی شد. متاسفانه امروزه اسم مطبوعات دارد از بین می رود به طوری که این نمایشگاه از نمایشگاه مطبوعات به رسانه تغییر یافته اما تاریخ مطبوعات از امروز شروع می‌شود.

در ادامه این مراسم اسامه حمدان، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: دستاوردهای رسانه‌ای که در جریان غزه حاصل شد دستاورد بزرگی در تاریخ مقاومت بود البته این تنها بخش رسانه است. رسانه‌ها نقش های فراتر از این دارند.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: امروزه رسانه‌ها نقش اصلی را در شکل دادن فرهنگ و اندیشه در کشور ما دارند همچنین نقش اساسی در شکل دادن مقاومت دارند این قدرت رسانه است و همین قدرت مسئولیت بزرگی را برای رسانه‌ها در دوران کنونی ایجاد کرده است. این مسئولیت اعتبار، صداقت گفتار و رویکرد و ارتباط با امت اسلام است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه از امروز یکشنبه 29 بهمن ماه تا روز چهارشنبه 2 اسفندماه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار