۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۴۶۵۳۸۲
اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق در عرف دیپلماتیک حمله مستقیم کرده به خاک ایران، چون سفارتخانه‌ها حکم خاک سرزمینی کشور‌ها رو در عرف دیپلماتیک دارند.
کد خبر: ۳۶۴۷۱

پایگاه  خبری تحلیلی خطوط؛

ای سفیانی آماده باش که لشگر یمانی در راه است!/محمد صلاحی
به زودی کاری می‌کنیم که اروپا به جان اسرائیل بیفتد

در خبر‌ها دیدید که سفارت ایران در دمشق توسط اسرائیل مورد هدف قرار گرفته و متاسفانه سه سردار عالی رتبه سپاه قدس به شهادت رسیدند.
اما این حمله برای چی رخ داده؟
آیا ما به اسرائیل حمله خواهیم کرد؟
جواب احتمالی ما چه خواهد بود؟
این‌ها سوالاتی است که مطرح می‌شه و باید بهش پاسخ داده بشه.
از قدیم گفتن، چون گربه به تنگ آید، عاقبت به چنگ آید. وقتی گربه تو یه جا گیر می‌کنه آخرین گزینه اش چنگ انداختنه.
اسرائیل در این مدت از شمال توسط حزب الله، از جنوب توسط یمن، از شرق و جنوب شرقی توسط حزب الله (حشدالشعبی) عراق و از داخل هم توسط حماس به شدت مورد حمله قرار گرفته، اقتصادش در حال فروپاشی است و آمریکا هم داره یواش یواش حمایتهاش رو از اسرائیل کم می‌کنه.
در عوض ایران با زدن یک کریدور مخفی از دل عراق داره محور مقاومت رو تجهیز می‌کنه. جلسه‌ای هم که در سفارت ایران در دمشق برگزار شده بود برای تسریع در تجهیز محور مقاومت در بیخ گوش اسرائیل بود.
اسرائیل چاره‌ای جز این حملات نداره!
اگر نزنه خروجی این جلسات از طوفان الاقصی بدتر خواهد بود!
اگر هم بزنه باز هم حماقت کرده، چون دیگه در هیچ کجا امنیت نخواهد داشت.
دقیقا این اتفاق برای آمریکا در ترور حاج قاسم افتاد.
الان هیچ پایگاه نظامی آمریکایی در هیچ جای منطقه امنیت نداره! و هر کی از جاش بلند می‍شه راکت می‌زنه به این پایگاه‌ها.
اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق در عرف دیپلماتیک حمله مستقیم کرده به خاک ایران، چون سفارتخانه‌ها حکم خاک سرزمینی کشور‌ها رو در عرف دیپلماتیک دارند.
مواظب تحلیل‌های احساسی باشید. اینکه الان نزنیم فلان می‌شه و اسرائیل پر رو شده و دیگه کی رو بزنه که ما جواب مستقیم بدیم رو بگذارید کنار!
محور مقاومت دارای یک استراتژیه که فدا شدن این شهدا در راستای این استراتژی باید تعریف بشه نه در محل کنشگری.
هر گونه حرکت احساسی باعث می‌شه که اسرائیل از گوشه رینگ خارج بشه و ما باید حواسمون جمع باشه
ضرباتی که این مدت ما به اسرائیل زدیم اصلا قابل مقایسه نیست.
جواب ما به این حمله قطعی و خشن خواهد بود شک نکنید. قطعا هر گونه جواب احساسی به این حمله کار رو خراب می‌کنه. قبلا هم به صورت تلویحی گفته بودم که به زودی اتفاقات مهمی در منطقه می‌افته.
چون می‌دونم که محور مقاومت در حال برنامه‌ریزی برای زدن یک ضربه مهلک به اسرائیله، اسرائیل هم از این موضوع خبردار شده و به خیال خودش می‌خواد این امر رو به عقب بیندازه.
رک بگم؛ ما در نابودی اسرائیل به نقطه بدون بازگشت رسیدیم، یعنی اسرائیل قطعا نابود خواهد شد. اسرائیل با این حماقت، گور خودش رو کند. حمله رسمی به خاک ایران یعنی جلو افتادن نابودی اسرائیل. از این به بعد تمام سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در هر جای جهان هدف ما خواهند بود. هیچ مقام ارشد نظامی اسرائیلی، دیگر امنیت نخواهد داشت.
بگذارید چند تا خبر بدم؛ عراق و یمن مجهز به نسل جدیدی از پهپاد شدن که به راحتی به قلب اسرائیل نفوذ کرده و ضرباتشون رو هم زدن. ورود مستقیم ایران به جنگ با اسرائیل، ورق را به سمت اسرائیل در مجامع جهانی برخواهدگردوند.
اسرائیل می‌دونه که به شدت زیر بار حماس و حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حزب الله عراق است و وارد شدن مستقیم با ایران یعنی نابودی قطعی اسرائیل و همون ماجرای همیشگی مظلوم نمایی و کمک خواستن از مجامع جهانی و ... و این نباید اتفاق بیفته.
ما می‌زنیم. قطعا هم می‌زنیم. در سطح بالاتر هم می‌زن، اما در وقت مناسبش، حالا هر کس می‌خواد خوشش بیاد می‌خواد خوشش نیاد.
به زودی کاری می‌کنیم که اروپا به جان اسرائیل بیفتد.
اسرائیل داره برای بقا می‌جنگه، در آخرین فاز بقا به جنون می‌رسه. قطعا این حماقت نابودی اسرائیل رو جلو انداخت و تیشه به ریشه اسرائیل زد.
بنشینید و ببینید عاقبت این اسرائیل است که نابود می‌شود. باز هم حرف حضرت آقا رو تکرار می‌کنم؛ اسرائیل به دست همین نسل فلسطینی‌ها نابود خواهد شد! وظیفه ما آماده کردن سپاه یمانی برای درگیری آخرالزمانی با سفیانی است، کاری که سید خراسانی ما به خوبی بلد است و در حال پیاده سازی است.‌ای سفیانی ملعون آماده باش که لشگر یمانی در راه است.

برچسب ها: سفیانی لشگر یمانی اروپا اسرائیل سفارت ایران شهادت فرماندهان
ارسال نظر
آخرین اخبار