۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۳۷۷۶۱۷
وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون اول رئیس جمهور و رییس پلیس راهور فراجا سوار بر هلیکوپتر فراجا از وضعیت جاده‌های کشور بازدید کردند. آقایان کاش به جای بازدید هوایی به صورت زمینی از جاده‌های کشور بازدید به عمل می‌آوردند تا بتوانند وضعیت نامناسب جاده‌های کشور را  بهتر مشاهده کنید.
کد خبر: ۳۶۴۹۷

فوت 813 نفر در پی تصادفات نوروزی/ علت خواب آلودگی یا وضعیت خراب جاده‌های کشور؟؟؟/ مسئولین دست از کارهای نمایشی بردارند

علت بیش از۵۰درصد تصادفات نوروزی وضعیت خراب جاده‌های کشور است/آقایان مخبر و بذرپاش، به جای بازدید هوایی کاش زمینی بازدید می‌کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حدود دو روز از پایان تعطیلات نوروزی می‌گذرد و طبق آمار  حدود 813 نفر از مردم کشور در این جاده‌ها و در پی تعطیلات نوروزی خود جان باختند. اما باید یک بررسی برای علت فوت این افراد کنیم.

بسیاری از مسئولین علت تصادفاتت نوروزی و مرگ افراد را رانندگی‌های پرخطر یا خواب آلودگی می‌دانند یعنی فقط خود مردم را مقصر تصادفات آن‌ها می‌دانند.

 آیا مسئولین کشور تا به حال فکر کرده‌اند که شاید علت بیش از 50درصد تصادفات نوروزی و مرگ افراد در سفرها وضعیت خراب جاده‌های کشور باشد؟

اگر تا به حال این موضوع فکر نکرده‌اید، گزارش عینی و میدانی زیر را مطالعه فرمایید تا شاید به فکر فرو روید!

مسیر تهران تا اصفهان: جاده تهران تا اصفهان یکی از مسیرهای پرتردد محسوب می‌شود که از مسیر اصلی قم، سلفچگان و دلیجان باید عبور کرد. زمانی که وارد این مسیرها می شوید و شهر قم را رد می‌کنید با انواع و اقسام چاله‌های مختلف و دست‌اندازها و خرابی‌های ناجور جاده مواجه می‌شوید. بنده که خودم از این مسیر عبور می‌کردم در جاده سلفچگان تا دلیجان خرابی و دست‌اندازها آنقدر ناجور بود که با بیش از 80 تا سرعت نمی‌شد رانندگی کرد، یعنی در صورت رانندگی با بیش از این سرعت با این وضعیت چاله‌ها و دست‌اندازها قطعا ماشین چپ خواهد کرد و آنوقت متولیان جاده‌ها علت فوت را خواب آلودگی  یا عدم بستن کمبرند ایمنی یا سرعت بیش از حد و...گزارش خواهند کرد. 

 تنها مسیر این جاده که بدون هیچ خرابی و کاملا آسفالت بود، اتوبان تهران-قم است که آن هم احتمالا دلایل خاص خودش را دارد که مطرح نکنیم، بهتر است.

و اما روز 7 فروردین ماه 1403 که جناب بذرپاش، وزیر محترم راه و شهرسازی به همراه آقای مخبر، معاون اول رئیس جمهور و سردار حسینی، رییس پلیس راهور فراجا سوار بر هلیکوپتر فراجا شدند تا وضعیت جاده‌های کشور را بازدید کنند کاش به جای بازدید هوایی به صورت زمینی از جاده‌های کشور بازدید به عمل می‌آوردند تا بتوانند وضعیت نامناسب جاده‌های کشور را  بهتر مشاهده کنید.

فوت 813 نفر در پی تصادفات نوروزی/ علت خواب آلودگی یا وضعیت خراب جاده‌های کشور؟؟؟/ مسئولین دست از کارهای نمایشی بردارند

از مسئولین کشور انتظار می‌رود دست از کارهای نمایشی بردارند و کمی هم به فکر مردم کشور باشند!

برچسب ها: تصادفات جاده ای حوادث جاده‌ای مسئولین مهرداد بذرپاش محمد مخبر هنرهای نمایشی بازدید
ارسال نظر
آخرین اخبار