۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۱۷۲۲۸
حضرت آیت الله احدی در پیامی شهادت رئیس جمهور کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۶۵۷۸

پیام تسلیت حضرت آیت‌الله احدی در پی شهادت رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) طی سانحه‌ای به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند که همگی به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

در پی شهادت رئیس جمهور، حضرت آیت الله مهدی احدی، استاد حوزه علمیه قم پیام تسلیت صادر کردند که به شرح زیر است:

شهادت عالم وارسته، مجاهد خدوم، ملقب به خادم‌الرضا(ع) جناب حضرت آیت‌الله رئیسی  را اولا به ساحت مقدس امام عصر و ثانیا به نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و به عموم جامعه، علما و اندیشمندان و ملت قهرمان و شهید پرور تسلیت عرض می‌کنم. 

قرآن برای عالمان وارسته ویژگی‌های بسیار زیبنده نقل می‌کند که در وجود این عزیز از دست رفته تطبیق می‌کنیم. اولا بزرگ‌ترین شاخصه یک عالم طبق قرآن مجید خستگی ناپذیری است، در راه اجرای عدالت و خدمت به میهن و مردم قیام می‌کند به طوری که خسته نمی‌شود. جناب آقای رئیسی گویا دفتر ریاست را نمی‌شناخت و دفتر روستاها و مناطق محروم را بیش از دفتر خود می‌شناخت. انسانی که آبروی حوزه‌های علمیه‌ی شیعیان در جهان شد. نسل جوان ما دقیقا عالم وارسته با این همه تبلیغاتی که علیه حوزه‌ علمیه از سوی دشمنان قرآن و اهل بیت رسانه‌ای می‌شود، چنان تو دهنی به تمام آن‌ها زد که جوان امروز از زمان سقوط بالگرد تا صبح نخوابیدند و نگران بودند که وضعیت رئیس جمهور چگونه خواهد شد.

دومین خصیصه عالم وارسته این است که در راه خدا حرکت می‌کند، در این مدت بالای ۹هزار کارخانه‌های مهمی که عمدتا یا تعطیل یا نیمه تعطیل بودند ایشان احیا کردند، چقدر کارگران دعاگوی ایشان هستند و بودند و چقدر از روستاها و کسانی که در دولت‌های قبلی نتوانستند حقشان را بگیرند اما اینجا به راحتی رئیس جمهور را در محل خودشان دیدند و از ایشان مطالبه کردند و مطالبه‌شان هم رسیدگی شد.

سومین خصیصه از هیچ سرزنش و توبیخی نمی‌ترسند. در میدان نبرد آنچنان مجاهدت می‌کردند که به هیچ وجه از گفته‌ها، شنیده‌ها، تهمت‌ها سردی به خرج نمی‌دادند. 
در این مدت کوتاه ریاست جمهوری آنقدر سعه صدر داشت که تمامی حملات و تیک‌های ناروا را زیر فرش خود ریاست جمهوری دفن کرد و با همان‌ها هم نشست و از کار بیرونشان نکرد چرا که اندیشه‌اش خدمت به مردم بود، اعتماد مردم که در دولت‌های قبلی آسیب دیده بود، این اعتماد دینی مردم را احیا کند. 

بنده به جان دل از ایشان تمجید می‌کنم و از صمیم قلب می‌دانم که شهادت ایشان کشور ما را برای سالیان متوالی بیمه کرد. قطعا این شهادت نعمت الهی بود در واقع همانی بود که خودش دوست داشت. شهادت ایشان قطعی بود. ایشان بهترین رسالت را برای نسل‌های بعدی پایه‌گذاری کرد که یک رئیس جمهور می‌تواند دفتر کارش را نبیند و ملت را ببیند، مستضعفین را ببیند، جامانده‌های از مال و ثروت را ببیند.

ارسال نظر
مرتضی رستمی
۱۹:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی عالی
استادم
رقیه علوی نژاد
۲۰:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا حضرت استادبیانات زیبایی را فرمودند
آخرین اخبار