۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
تعداد بازدید: ۶۷۵۴۲۵
گودرزی، مدرس، کارشناس مالی و اقتصادی گفت: شورای محترم نگهبان باید فراتر از اسم‌ها، القاب و گروه‌ها در خصوص صلاحیت‌ها اظهار نظر کند.
کد خبر: ۳۶۶۱۰

به بیشتر افراد براساس جناح‌ها و اسم‌ها رای داده می‌شود نه به فکرها و ایده‌ها/ شورای نگهبان قاطع و محکم در بحث تایید صلاحیت‌ها نظر دهد

مجید گودرزی، مدرس، کارشناس مالی و اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به روند تایید صلاحیت شورای نگهبان در پی انتخابات پیش‌رو اشاره و مطرح کرد: متاسفانه در بحث انتخاب و نظارت مشکلاتی در گذشته وجود داشت که به بیشتر افراد براساس جناح‌ها و اسم‌ها رای داده شد نه به فکرها، ایده‌ها و عملکردها و برنامه‌ها. به همین دلیل وقتی افراد به قدرت رسیدند و مورد تایید مردم قرار گرفتند چیز زیادی برای عرضه نداشتند.

شورای محترم نگهبان باید قاطع و محکم در بحث تایید صلاحیت‌ها نظر دهد و بیشتر از همه بحث عملکردها و برنامه‌ها را مد نظر داشته باشد. این طور نباشد که اسیر جو روانی رسانه‌ها و فشارها شوند و بخواهند فاجعه‌ای همانند دولت دوم آقای روحانی تکرار شود.

فاجعه‌ای همانند دولت دوم آقای روحانی!

بیشتر بخوانید: وزیر خاتمی با سابقه نائب رئیسی مجلس در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ثبت نام کرد+ بیوگرافی و سوابق

گودرزی ادامه داد: گاها یک جو رسانه‌ای و احساسی در جامعه رخ می‌دهد اما آنچه که مسلم است این است که شورای محترم نگهبان باید فراتر از اسم‌ها، القاب و گروه‌ها در خصوص صلاحیت‌ها اظهار نظر کند. در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افرادی آمده و ثبت نام کرده‌اند که در دوران مسئولیت خود بزرگ‌ترین هنرشان این بود که نساختند و با کارنامه نساخته و نساختن می‌خواهند مراتب بالاتر را بدست بیاورند. شورای محترم نگهبان باید قاطع و محکم در بحث تایید صلاحیت‌ها نظر دهد و بیشتر از همه بحث عملکردها و برنامه‌ها را مد نظر داشته باشد. این طور نباشد که اسیر جو روانی رسانه‌ها و فشارها شوند و بخواهند فاجعه‌ای همانند دولت دوم آقای روحانی تکرار شود.

به بیشتر افراد براساس جناح‌ها و اسم‌ها رای داده می‌شود نه به فکرها و ایده‌ها/ شورای نگهبان قاطع و محکم در بحث تایید صلاحیت‌ها نظر دهد

 

کارشناس مالی و اقتصادی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: عملکرد برخی کاندیداهای دوره چهاردهم ریاست جمهوری قابل قبول نیست کما اینکه به محض برداشته شدن حمایت مراجع محترم نتوانستتد نظر مردم و شورای نگهبان را جلب کنند و این نشان دهنده این است که عملکرد قابل قبولی ندارد. به نظر بنده هم اکنون هم تایید صلاحیت آنها می‌تواند مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد و همانند دوره گذشته باید شورای محترم نگهبان نسبت به تایید صلاحیت‌ها قاطع، مقتدر و قانونمند باشد و بتواند از حق کشور دفاع کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار