۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۷۴۷۴
در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات که برگزار شد سه گزینه اصلاح طلبان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۳۶۶۱۳

3 گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات که برگزار شد مسعود پزشکیان ،عباس آخوندی و اسحاق جهانگری به عنوان سه گزینه اصلاح طلبان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب و معرفی شدند.

جواد امام سخنگوی حبهه اصلاحات با اعلام مطلب مذکور گفت: این سه نفر توانستند دوسوم آرای مجمع عمومی را کسب کنند.

فرایند تعیین نامزدهایی انتخاباتی جبهه اصلاحات

سخنگوی جبهه اصلاحات فرایند تعیین نامزدهایی انتخاباتی جبهه اصلاحات را تشریح کرد.

«جواد امام» سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به انتخاب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حزب متبوع خود، اظهار داشت: بر اساس راهبرد جبهه اصلاحات، سازوکار انتخاب کاندیداهای مورد نظر و همچنین در چارچوب میثاق نامه جبهه اصلاحات، نامزدهایی که ابراز تمایل کردند در معرض انتخاب جبهه اصلاحات قرار بگیرند، پس از گفت‌وگو و رای گیری انتخاب شدند.

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات متشکل از ۳۱ حزب و ۱۵ شخصیت حقیقی است. از قبل به این افراد اعلام شده بود تا در جلسه امروز حضور یابند.

سخنگوی جبهه اصلاحات عنوان کرد: از ۹ صبح تا حدود ساعت ۱۷ امروز این جلسه به طول انجامید.

امام تصریح کرد: دوستانی که در معرض ارائه برنامه و براساس پرسش و پاسخ‌های انجام شده و پذیرش میثاق نامه قرار گرفته بودند، نهایتاً بر اساس این نامه جبهه مورد رای گیری قرار گرفتند و افرادی که دو سوم آرا را کسب کردند به عنوان کاندیدای جبهه معرفی شدند.

وی در مورد اعلام نامزد نهایی مورد حمایت جبهه اصلاحات، افزود: اعلام نامزد نهایی پس از نظر شورای نگهبان خواهد بود./ مهر

برچسب ها: اصلاح‌طلبان انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری
ارسال نظر
آخرین اخبار