۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۷۰۹۷
یحیوی، مشاور معاون امور رفاه و اقتصادی وزارت کار گفت: منطق کار این است به دلیل آنکه کالابرگ الکترونیک جز قانون برنامه هفتم توسعه است، باید اجرا شود.
کد خبر: ۳۶۶۵۵

جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک/ کدام دهک‌ها شامل می‌شوند؟

ادامه روند طرح کالابرگ یک الزام قانونی/ تصمیم‌گیری بر عهده دولت جدید خواهد بود

سید رضا یحیوی، مشاور معاون امور رفاه و اقتصادی وزارت کار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اشاره و مطرح کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی جز قانون و الزامات است و در برنامه هفتم توسعه هم در سه بند طرح کالابرگ وجود دارد. سیاست هر دولتی که به زودی مستقر خواهد شد برای اجرای کار متفاوت است پس باید ببینیم سیاست دولت چهاردهم آیا ادامه شبکه ملی اعتبار خواهد بود یا خیر و اینکه برنامه‌‌شان چگونه خواهد بود. 

جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک/ کدام دهک‌ها به طرح اضافه می‌شوند؟

منطق کار این است به دلیل آنکه کالابرگ الکترونیک جز قانون برنامه هفتم توسعه است، باید اجرا شود به همین دلیل هر دولتی که خود را متعهد به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه می‌داند، ادامه روند این طرح یک الزام قانونی است. 

یحیوی در پاسسخ به سوال خبرنگار خطوط در خصوص اینکه آیا دهک جدیدی به این طرح اضافه خواهد شد، گفت: ممکن است دولت جدید بگوید می‌خواهد برای ده دهک خدمات کالابرگ ارائه شود یا اینکه بگوید برای ۵ دهک. در کل تصمیم‌گیری برای این موضوع بر عهده دولت جدید خواهد بود.

وی متذکر شد: منطق کار این است به دلیل آنکه کالابرگ الکترونیک جز قانون برنامه هفتم توسعه است، باید اجرا شود به همین دلیل هر دولتی که خود را متعهد به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه می‌داند، ادامه روند این طرح یک الزام قانونی است. 

مشاور معاون امور رفاه و اقتصادی وزارت کار در پایان به زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اشاره کرد و گفت: زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به دلیل آنکه جز قانون برنامه هفتم توسعه است، بستگی به زمان اعلام دولت چهاردهم دارد.

برچسب ها: سید رضا یحیوی کالابرگ کالابرگ الکترونیکی توزیع کالابرگ الکترونیکی دولت قانون وزارت کار
ارسال نظر
آخرین اخبار