۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۶۴۹۴۰
مدیرعامل بانک سینا اعلام آمادگی کرد:
مدیرعامل بانک سینا طی بازدید از منطقه خراسان شمالی و شعب شهر بجنورد بر مشارکت این بانک در ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و تولیدی در جهت توانمندی، محرومیت زدایی و رسیدن به توسعه پایدار این منطقه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۸۹

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی در جمع مدیران و همکاران این بانک در منطقه گفت: با برنامه ریزی، تدوین سیاست‌های توسعه‌ای و تلاش و جدیت همکاران به موفقیت‌های ارزشمندی رسیده ایم، اما این تلاش‌ها باید تا رسیدن به اهداف ترسیم شده و جایگاه متعالی‌تر ادامه یابد.
وی در ادامه به فعالیت باجه آشخانه در منطقه مانه و سملقان، به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی استان اشاره کرد و افزود: بانک سینا از آمادگی کافی برای پرداخت وام قرض الحسنه در قالب طرح هایی، چون نیکو و مهرآفرین در راستای محرومیت زدایی برخوردار است تا رسالت این بانک در رفع محرومیت‌های مردم منطقه به عینیت برسد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ظرفیت‌های استان خراسان شمالی و خصوصا شهر بجنورد در حوزه‌های مختلف اقتصادی گفت: می‌توان با استفاده از امکانات و محصولات مناسب بانک در جهت نیل به اهداف تعیین شده و همچنین ارائه خدمات مناسب و شایسته به هم میهنان در جهت رضایتمندی این عزیزان و نیز رشد و شکوفایی بانک اقدام نمود.
دکتر ایمانی خاطرنشان ساخت: اقدامات حمایتی بانک سینا همراستا با اهداف و رسالت‌های این بانک مبنی بر سودآوری و تامین رضایت ذینفعان انجام می‌شود که خوشبختانه طی سال گذشته کارنامه قابل قبولی در این زمینه رقم خورد.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه سفر از محل زائرسرای مشهد بازدید کرد و در جریان فرایند بازسازی و تجهیز این زائرسرا قرار گرفت و رهنمود‌های لازم را جهت تسریع راه اندازی و پذیرش همکاران ارائه داد.
گفتنی است جعفری معاون سرمایه‌های انسانی، ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی و شمسائی مدیر منطقه خراسان نیز در این سفر، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

برچسب ها: بانک سینا خراسان شمالی بجنورد
ارسال نظر
آخرین اخبار