۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۷۰۹۵
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خطوط:
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا به سمت الکترونیکی کردن امور پیش می رود ولی متاسفانه در کشور ما همچنان کاغذبازی رواج دارد.
کد خبر: ۴۱۱۹

سید کاظم موسوی،  نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط در رابطه با عملکرد بیمه‌ها گفت: در حال حاضر مردم رضایت کامل از عملکرد بیمه‌ها ندارند. زمانبربودن پروسه دریافت حق بیمه از خسارت‌هایی که بیمه شده متحمل شده از اصلی‌ترین معضلات بیمه‌ای در کشور ماست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: دنیا به سمت الکترونیکی کردن امورات پیش می رود، ولی متاسفانه در کشور ما همچنان کاغذبازی رواج دارد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمه‌ها در کشور ما پوشش چندانی ندارند به طور مثال هزینه پزشک بیمه شده حدود ۶۰ میلیون تومان می شود، ولی ۴۵ میلیون تومان باید پراخت کند که این منطقی نیست. بیمه‌ها باید بتوانند پوششدهی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمینه بیمه از دنیا عقب هستیم، عنوان کرد: هنوز بسیاری از موارد در ایران شامل بیمه نمی شود که این خود یک ضعف اساسی است و باید با برنامه ریزی و سازماندهی خوب در سیستم اقتصادی کشور این مشکل را حل کنیم.

موسوی بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی نیز طی این سال‌ها عملکرد خوبی نداشته است که امیدواریم با مدیریت جدید و تدابیری که اندیشیده می شود، بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی نیز حق و حقوق خود را بتوانند به راحتی دریافت کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار