۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۰۱۳۸
سبحانی فر گفت: طی یک ماه آینده مرکز تجزیه و مبادلات تهران راه اندازی می شود که این مرکز بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات خاورمیانه خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۴۰

رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی  خطوط گفت: شرکت ملی پست ایران با توجه به تغییر رویکرد‌ها در ایام کرونا، اقدامات زیادی را عملیاتی کرد. با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و افزایش خرید و فروش‌های اینترنتی، امروزه پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک شناخته می شود.
پست؛ سکوی تجارت الکترونیک است
وی ادامه داد: طی یکسال اخیر سعی کردیم زیرساخت‌های متناسب را فراهم کنیم که در این راستا مکانیزه کردن مراکز تجزیه و مبادلات، افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان شهری، خریداری ۴۰۰ دستگاه وانت، افزایش ۳۰ درصدی ناوگان برون شهری، در دستور کار قرار دادن هوشمند سازی پست، افزایش خدمات نیابتی مثل گذرنامه، کارت بنزین، دسته چک و کارت عابر بانک، رصد هوشمند کالا‌های اساسی را انجام دادیم.
احتمال افتتاح مرکز تجزیه و مبادلات تهران تا یک ماه آینده
سبحانی فر عنوان کرد: طی یک ماه آینده مرکز تجزیه و مبادلات تهران راه اندازی می شود که این مرکز بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات خاورمیانه خواهد بود لذا در شرایط فعلی توانسته این بستری را فراهم کنیم که بخشی از اقتصاد دیجیتال بر روی سکوی تجارت پست در حال مبادله است.
افزایش ۱۰ تنی مبادلات بین المللی پست در روز
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که در سطح بین الملل چه میزان پیشرفت داشتیم؟ تصریح کرد: در سطح بین الملل به لحاظ محدودیت کرونایی، نتوانستیم آنگونه که شایسته است حاضر شویم، ولی توانستیم ظرفیت مبادلات را از روزانه ۲ الی ۳ تن به ۱۰ تن افزایش دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
آخرین اخبار