۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۶۱۶۲
عضو شورای شهر تهران گفت :انتظار داریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور پررنگ‌تر در مناطق و نواحی شهر تهران نسبت به تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت مردمی به رفع چالش‌های اجرایی با هدف ارائه خدمت مناسبتر به شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۴۴۰۹

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران در سی‌امین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: باید روند نوسازی و بازآفرینی بافت مناطقه ۱۳ را تسهیل کنیم، علاوه بر چالش‌های بودجود آمده برای ساکنین و عدم تعیین تکلیف وضعیت پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد، کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی مطلوب در این منطقه محسوس است.

وی ادامه داد: انتظار داریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور پررنگ‌تر در مناطق و نواحی شهر تهران نسبت به تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت مردمی به رفع چالش‌های اجرایی با هدف ارائه خدمت مناسبتر به شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: تدقیق محدوده حریم امنیتی پادگان نیروی هوایی با هدف رفع محدودیت برای ۲۰۰ ملک بجا مانده در شمال شرقی طرح مذکور و پیگیری تفاهم نامه پیرامون ساماندهی بافت بلافصل صنایع جنگ افزارسازی ساصد ضروری است.

شربیانی افزود: ساماندهی محیطی پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد با رویکرد حفاظت در جهت تامین سرانه خدمات هفتگانه بصورت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای و در نهایت جلوگیری از ابلاغ بخشنامه‌های متعدد و متنوع در زمینه ضوابط و مقررارت شهرسازی و عوارض ساختمانی از دیگر اقدامات مورد نیاز برای کاهش مشکلات شهرسازی در منطقه ۱۳ است.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شورای شهر شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار