۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۰۲۰۴
رگولاتوری لهستان از بررسی سیاست حفظ حریم شخصی اپل خبر داده است. دفتر ضدانحصار این کشور موسوم به یوکیک قصد دارد دریابد آیا اپل قوانین رقابت این کشور را نقض می کند یا خیر.
کد خبر: ۴۵۶۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، لهستان به بررسی این موضوع خواهد پرداخت که آیا اپل با قوانین اختصاصیش حریم شخصی کاربران را حفظ می کند یا خیر و آیا پردازش داده های شخصی کاربران از طریق سیستم عامل آی او اس به گونه ای رخ می دهد که قوانین رقابت لهستان را نقض می کند یا خیر.

اپل در آوریل گذشته سیستم عامل آی او اس خود را به روز کرد و سیاست های حریم شخصی خویش را نیز به روزرسانی کرد. هدف از این کار محدودکردن امکان ردیابی کاربران از سوی ارائه دهندگان خدمات تبلیغاتی آنلاین با هدف ارسال تبلیغات هدفمند بود.

رگولاتوری لهستان می گوید قوانین جدید اپل توانایی برنامه های ثالث برای به دست آوردن اطلاعات شخصی کاربران به منظور ارسال تبلیغات شخصی سازی شده را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. اما ما به دنبال بررسی این مساله هستیم که آیا ممکن است اقدامات اپل با هدف حذف رقبای بازار تبلیغات شخصی‌سازی شده رخ داده باشد و آیا اپل قصد دارد از این طریق حریم شخصی کاربران را بهتر حفظ کند یا هدف واقعی بازاریابی بهتر خدمات خود اپل و کسب درآمد بیشتر است. اپل فعلا در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است./فارس.

برچسب ها: اپل حکمرانی فضای مجازی لهستان
ارسال نظر
آخرین اخبار