۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۶۶۶۱۸
در روش تأمین مالی جمعی ۱۰۰ درصد مبلغ اصل پول مردم از سوی صندوق نوآوری بیمه می‌شود و مردم فقط در ریسک طرح مشارکت دارند و سود آن نیز در حدود ۶۰ درصد است.
کد خبر: ۴۶۱۱

 

«تامین مالی جمعی» خدمتی جدید در صندوق نوآوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی به خدمت جدید صندوق نوآوری با عنوان «تأمین مالی جمعی» اشاره کرد و افزود: صندوق طی چند ماه گذشته بر روش تأمین مالی جمعی تمرکز کرده که اگر یک نفر از یک ایده برخوردار باشد آن ایده را در قالب پلتفرم معرفی می‌کنیم و همه مردم می‌توانند از ۵۰۰ هزار تومان به بالا در طرح موردنظر مشارکت کنند.

ناظمی اظهار کرد: در روش تأمین مالی جمعی ۱۰۰ درصد مبلغ اصل پول مردم از سوی صندوق نوآوری بیمه می‌شود و مردم فقط در ریسک طرح مشارکت دارند و سود آن نیز در حدود ۶۰ درصد است که این روش با پخش مسابقه‌ای با عنوان «کارویا» که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از شبکه یک سیما پخش می‌شود، اجرایی شده که بعد از معرفی طرح‌ها، مردم می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند. 

وی درباره نحوه اجرای طرح روش تامین مالی جمعی گفت: مسابقه «کارویا» که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته از شبکه یک سیما پخش می شود برای معرفی طرح ها به مردم برای سرمایه گذاری است.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: هفته گذشته در قسمت اول و دوم این مسابقه ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه از سوی مردم داشتیم و در هفته جاری نیز طرح ۴ میلیارد تومانی را خواهیم داشت.

ناظمی اظهار داشت: ما در گذشته سعی کردیم در حوزه سرمایه‌گذاری، صندوق‌های تخصصی در حوزه‌های بلاک‌چین، پلتفرم، فین تک(تکنولوژی مالی)، کشاورزی و زیست فناوری را راه‌اندازی کنیم تا صاحبان ایده بتوانند به این صندوق‌ها مراجعه و منابع مالی خود را از این صندوق‌ها دریافت کنند و اکنون با ارائه ابزار تامین مالی جمعی این امکان را فراهم آوردیم که همه مردم بتوانند در فرآیند نوآوری سرمایه گذاری کنند و سود ببرند. 

 

 

 

 

برچسب ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته پژوهش 1400 نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هفته پژوهش نمایشگاه بین المللی نمایشگاه مجازی تجهیزات آزمایشگاهی مواد آزمایشگاهی
ارسال نظر
آخرین اخبار